تیتر امروز

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

هشدار به اسرائیل/ بریتانیا: تشدید تنش به نفع هیچ‌کس نیست/ لغو پروازهای لوفت هانزا به تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

بازار یزد فردا تعطیل است

هیأت‌های مذهبی و بازاریان یزدی فردا دوشنبه با تعطیلی بازار و برگزاری اجتماعاتی عظیم ترور سپهبد قاسم سلیمانی را محکوم و انتقام سخت از عاملین این جنایت را خواستار هستند.

کد خبر: ۴۷۵۴۲
۱۳:۴۰ - ۱۵ دی ۱۳۹۸

بازار یزد فردا تعطیل است

دیدارنیوز ـ در پی شهادت مظلومانه سپهبدحاج «قاسم سلیمانی» اجتماع عظیم هیأت‌های مذهبی و مردم یزد فردا دوشنبه ۱۶ دیماه در حسینیه امیرچخماق دارالعباده برگزار می‌شود.
 
این مراسم با حضور پرشور اقشار مختلف و اعضای هیأت‌های عزاداری استان از ساعت ۱۵ به همراه روضه خوانی، مرثیه سرایی و سینه زنی برگزار می‌شود.
 
در این راستان بازاریان و کسبه یزدی به منظور محکوم کردن جنایات آمریکا و دیگر مستکبران منطقه، مغازه‌های خود را تعطیل و در اقدامی خودجوش در اجتماعی عظیم شرکت می‌کنند.
 
اجتماع بزرگ بازاریان استان یزد فردا دوشنبه از ساعت ۸ صبح در مسجد ریگ یزد واقع در خیابان قیام برگزار می‌شود.
 
مردم یزد از روز جمعه مجالس عزاداری و سوگواری به مناسبت شهادت این سردار والا مقام برگزار کردند و علاوه بر محکومیت اقدامات آمریکا، انتقام سخت از آن را خواستار شدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی