تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

واکنش تازه بایدن به حماقت ترامپ در ترور سردار سلیمانی

نامزد پیشتاز حزب دموکرات آمریکا در ادامه انتقادات خود از «ترامپ» به دلیل صدور فرمان ترور سردار سلیمانی گفت: آمریکا نیازمند فردی است که بتواند بعد از ترامپ چهره مخدوش آمریکا را ترمیم کند.

کد خبر: ۴۷۴۰۴
۱۵:۳۰ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - جو بایدن با انتشار پیام‌هایی در توئیتر در انتقاد از دونالد ترامپ نوشت: ما به رهبری نیاز داریم که آماده باشد تا تکه‌های شکسته شده سیاست خارجی آمریکا در دوران ترامپ را کنار هم قرار داده و چهره مخدودش شده آمریکا در جهان را ترمیم کند.

بایدن در پیام دیگری نوشت: چشم انداز جنگ مستقیم با ایران از هر زمان دیگری بیشتر است. آیا دونالد ترامپ استراتژی ویژه ای برای آنچه در آینده اتفاق می‌افتد دارد؟ ما هیچ نشانه‌ای از این دولت که گویای این مطلب باشد که آنها آماده مقابله با خطراتی که اکنون با آنها مواجه هستیم وجود ندارد.

بایدن روز گذشته نیز بعد از شهادات سردار سلیمانی، در انتقاد از ترامپ گفته بود که رئیس جمهور ترامپ دینامیتی به درون انبار باروت انداخت.

وی در این باره گفت: بیانیه دولت آمریکا می‌گوید که هدف این حمله جلوگیری از حمله‌های آتی ایران است؛ اما این اقدام مطمئناً تأثیری معکوس خواهد داشت.

جو بایدن در ادامه افزود: رئیس جمهور ترامپ درست یک دینامیت به انبار مهمات انداخته است، او به مردم آمریکا یک توضیح در مورد استراتژی و نقشه واشنگتن برای حفظ امنیت نیروها و کارکنان سفارت، ملت و منافع کشورمان هم در داخل و هم در خارج و هم به شرکای آمریکا در سرتاسر منطقه و فراتر از آن بدهکار است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی