تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اربیل: حمله آمریکا و حوادث اخیر نشانگر پیچیدگی اوضاع عراق است

ریاست اقلیم کردستان عراق امروز (شنبه) در پی حمله تروریستی آمریکا به بغداد، هرگونه اقدامی در نقض حاکمیت این کشور را رد کرده و از همه طرف‌ها خواست نهایت خویشتن‌داری را داشته باشند.

کد خبر: ۴۷۳۵۴
۱۲:۴۴ - ۱۴ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از شبکه کرد زبان "روداو"، ریاست اقلیم در بیانیه‌ای اعلام کرد، حوادث اخیر که در استان کرکوک، القائم و مقابل سفارت آمریکا در بغداد رخ داد بیانگر افزایش پیچیدگی اوضاع عراق است که به اقدامات و واکنش‌های مکرری منجر شده است.

در این بیانیه آمده است: از این روی، اقدامات برای تسویه حساب کشورها در خاک عراق و نقض حاکمیت آن را رد می‌کنیم که در نتیجه موجب شهادت سپهبد قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران و ابومهدی المهندس، معاون هیئت حشد شعبی عراق و همراهان آنها شد که در مبارزه علیه داعش طی سال‌های گذشته نقش بسزایی داشتند.

در ادامه این بیانیه آمده است: نباید از عراق به عنوان عرصه‌ای برای حل و فصل درگیری‌ میان کشورها استفاده شود و ما خواستار حل مشکلات آنها از طریق گفتگو و احترام به عراق و حاکمیت آن هستیم.

ریاست اقلیم کردستان عراق تأکید کرد، ادامه این پیچیدگی‌ها، واکنش‌ها و اقدامات، عراق و منطقه را به سمت پرتگاه و آینده‌ای نامعلوم سوق خواهد داد و باعث احیا و تقویت نیروهای تندرو و تروریستی مانند داعش خواهد شد.

این نهاد اعلام کرد: در این شرایط پیچیده، حساس و خطرناک از همه طرف‌ها می‌خواهیم نهایت خویشتن‌داری را داشته و از بروز هرگونه تحولات خطرناک جلوگیری کنند.

این اظهارات در حالی مطرح می‌شود که بامداد روز جمعه سردار سلیمانی به همراه معاون حشد شعبی و همراهانشان در جریان حمله هوایی پنتاگون به خودروهایشان در مسیر فرودگاه بغداد به شهادت رسیدند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی