تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

کارل بیلدت: درگیری ایران و آمریکا به نقطه غیرقابل بازگشت رسیده است

وزیر خارجه پیشین سوئد در توییتی نوشت: اتحادیه اروپا بیش از یک دهه است که از دیپلماسی برای جلوگیری از آغاز جنگ میان ایران و آمریکا استفاده کرده است اما حال کمتر می‌توان از دیپلماسی استفاده کرد.

کد خبر: ۴۷۲۰۳
۱۵:۵۹ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - کارل بیلدت، وزیر خارجه پیشین سوئد روز جمعه در پی شهادت حاج قاسم سلیمانی در رشته توییتی نوشت: کشتن قاسم سلیمانی، فرمانده نیروهای قدس سپاه پاسداران به منزله آن است درگیری میان ایران و آمریکا به نقطه غیرقابل بازگشت رسیده است.

وی افزود که ایرانی‌ها به این حمله پاسخ می‌دهند و هر لحظه در هر کجا ممکن است اتفاقی رخ دهد.

وی در توییت دیگری نوشت: بیایید فراموش نکنیم که اتحادیه اروپا بیش از یک دهه است که از دیپلماسی برای جلوگیری از آغاز جنگ میان ایران و آمریکا بر سر مسئله هسته‌ای استفاده کرده است. در دوران مشکل ساز ترامپ نیز این تلاش‌ها ادامه یافته است. حال احتمالا تلاش برای استفاده از دیپلماسی بسیار محدودتر شده است.

بیلدت در توییتر دیگری نوشت: حال که عراق به میدان جنگی میان ایران و آمریکا تبدیل شده است، اوضاع شکننده عراق تضعیف می‌شود و احتمال حضور داعش و دیگر گروهک‌های تروریستی در این کشور افزایش می‌یابد.

به گزارش ایسنا، پنتاگون، بامداد امروز در بیانیه‌ای اعلام کرد که سردار سپهد سلیمانی را به دستور دونالد ترامپ، رئیس‌جمهور آمریکا در فرودگاه بغداد ترور کرده است.

صبح امروز، خبر شهادت سردار سلیمانی در بیانیه‌ای از سوی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی ایران تایید شد.

نفتالی بنت، وزیر جنگ رژیم صهیونیستی نیز در پی شهادت سردار سلیمانی، جلسه‌ای با مقامات امنیتی این رژیم ترتیب داده است.

محمدجواد ظریف، وزیر امور خارجه کشورمان در پیامی توییتری در  واکنش به این اقدام گفت: خباثت و حماقت نیروهای تروریست آمریکایی در ترور سردار سلیمانی، این شهید قهرمان و سردار مبارزه با تروریسم و افراط گرایی،  بدون تردید درخت مقاومت در منطقه و جهان را تنومندتر خواهد کرد.

وزیر امور خارجه تاکید کرد: وزارت امور خارجه جمهوری اسلامی ایران تمامی ظرفیت های سیاسی، حقوقی و بین المللی خود را برای اجرای تصمیمات شورای عالی امنیت ملی برای پاسخگو کردن رژیم جنایتکار و تروریست آمریکا در خصوص این جنایت آشکار به کار خواهد بست.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی