تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

لاریجانی :آمریکایی‌ها تاوان شهادت سردار سلیمانی را می‌پردازند

رییس مجلس شورای اسلامی با اشاره به ترور سردار قاسم سلیمانی توسط آمریکا، تاکید کرد: آمریکایی‌ها به دلیل این جفایی که بر مردم ایران روا داشتند تاوان می‌دهند.

کد خبر: ۴۷۱۹۴
۱۵:۴۲ - ۱۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - علی لاریجانی در گفت‌وگو با شبکه خبر با تسلیت به مناسبت شهادت سردار سرافراز قاسم سلیمانی گفت:این شهید بزرگوار خصوصیات ارزشمندی داشت که هیچ‌گاه از ذهن ما محو نمی‌شود. ایشان فردی بود که برای انقلاب اسلامی و آرمان‌های انقلاب و همچنین درد مسلمانان فردی پاکباخته بود. در طول این 37 سالی که ایشان را می‌شناسم آگاه بودم که ایشان دارای ویژگی‌های ممتاز  و فردی غیور بود.

وی ادامه داد: سردار قاسم سلیمانی با غیرت نسبت به انقلاب اسلامی، منافع ملت ایران و دردهای مسلمانان حساسیت داشت و با شجاعت در مسیر کار خود با دقت نظر عمل می‌کرد و فردی بسیار باهوش بود. اگر در رسانه‌های خارجی می‌بینید او را یک شخصیت ممتاز می‌دانند به دلیل دقت‌ نظرهایی بود که ایشان در کارشان داشتند.

وی همچنین اظهار کرد: این سردار سرافراز همیشه در مسیر کار خود با دقت زیادی قدم برمی‌داشت و در سال‌های اخیر در نیروی قدس فعالیت داشت از یک پختگی بسیار خوبی برخوردار بود و با تمام وجود شبانه‌روز در مسیر کارش فعال بود.

وی افزود: سردار قاسم سلیمانی شخصیت بسیار مهمی است. ما باید به این موضوع توجه کنیم در انقلاب اسلامی شهادت این افراد بزرگ موجب رویش‌های بعدی می‌شود. در ابتدای پیروزی انقلاب نیز شخصیت‌های بزرگی مانند شهید بهشتی، باهنر و رجایی به شهادت رسیدند که مسیر انقلاب با خون این بزرگان تداوم پیدا کرد.

رییس مجلس شورای اسلامی ادامه داد: به همین دلیل شهادت سردار قاسم سلیمانی نیز در آینده انقلاب نقش بسیار مهمی خواهد داشت. این اقدام آمریکایی‌ها خطای بسیار بزرگی بود و دراین کار بسیار بی‌تدبیرانه عمل کردند. باید بدانند که در نتیجه این کار به دست خودشان یک وضعیت ناامنی را ایجاد کردند و خسارتی را برای خودشان در پی خواهد داشت. آنها با جفایی که به ملت ایران کردند و سردار عظیم‌الشان را از مردم ایران گرفتند تاوانش را خواهند داد. ما نمی‌خواستیم که این شرایط در منطقه ایجاد شود خود آمریکایی‌ها این آشفتگی را ایجاد کردند.

علی لاریجانی در پایان تاکید کرد: در پی این موضوع پشتیبانی عمیق‌تری برای ملت ایران ایجاد خواهد شد و مردم ایران همیشه قدردان این شخصیت بزرگ خواهند بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی