تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

دستگیری سارقان تلفن همراه

News Image Lead

دو جوان موتورسوار که گوشی تلفن همراه شهروندان را سرقت می‌کردند، دستگیر شدند.

کد خبر: ۴۷۰۷
۰۸:۵۵ - ۲۰ تير ۱۳۹۷
دیدارنیوز ـ فردی روز 30 اردیبهشت با مراجعه به کلانتری 107 فسلطین اعلام کرد گوشی تلفن همراهش به دست دو جوان موتورسوار به سرقت رفته است. با اعلام این شکایت پرونده مقدماتی با موضوع سرقت به عنف تشکیل شد و پس از هماهنگی با بازپرس شعبه پنجم دادسرای ناحیه 34 تهران در اختیار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار گرفت.

مالباخته پس از حضور در پایگاه سوم پلیس آگاهی در اظهارات خود به کارآگاهان گفت: ساعت 13 روز حادثه در خیابان شهید قرنی در حال صحبت با گوشی موبایل بودم که ناگهان دو پسر جوان سوار بر موتور پالس سفیدرنگ اقدام به سرقت گوشی موبایلم کردند و به‌سرعت متواری شدند.

مالباخته در اظهاراتش عنوان کرد پس از سرقت با گوشی موبایل دیگری که همراه داشت، اقدام به عکاسی از موتورسیکلت دزدان کرده است و توانسته تصویر و شماره پلاک دزدان را عکس‌برداری کند.

کارآگاهان در ادامه تحقیقات اطلاع یافتند افراد دیگری از سوی این دو سارق جوان با موتور پالس سفید و مشکی هدف سرقت قرار گرفته‌اند. آنها با استفاده از تصویر دزدان و شماره پلاک پالس سفیدرنگ، سوابق مجرمان سابقه‌دار را بررسی ‌کردند و موفق به شناسایی یکی از دزدان حرفه‌ای به نام «مسعود» (23 ساله) به‌عنوان یکی از متهمان تحت تعیب مأموران پایگاه هشتم پلیس آگاهی تهران بزرگ شدند.

مأموران در گام بعدی با اقدامات پلیسی موفق به جمع‌آوری اطلاعات «مسعود» شدند و روز پنجم تیر این متهم در مخفیگاهش دستگیر شد. متهم پس از دستگیری یکی‌دیگر از همدستانش «حسن» را که از سارقان سابقه‌دار است، به مأموران معرفی کرد.

با مشخص‌شدن هویت دومین متهم پرونده کارآگاهان ضمن شناسایی دقیق محل تردد این شخص، در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری او شدند.

متهمان پس از دستگیری به ده‌ها فقره سرقت گوشی به شیوه قاپیدن با موتورسیکلت‌های پالس سفید و مشکی‌رنگ در سطح شهر تهران اعتراف کردند و متهمان در‌حال‌حاضر به دستور مقام قضائی در اختیار مأموران پایگاه سوم پلیس آگاهی تهران قرار دارند.

منبع: شرق
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی