تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

نحوه‌ بررسی صلاحیت‌ها نقش بسیار موثری در میزان مشارکت دارد

یک عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی با تاکید بر تاثیر نحوه‌ بررسی صلاحیت کاندیداهای انتخابات مجلس بر افزایش مشارکت مردم در این انتخابات تاکید کرد: هیچ جریانی نباید احساس کند که صدایی در بین کاندیداهای تعیین صلاحیت شده ندارد.

کد خبر: ۴۶۶۹۱
۰۹:۱۳ - ۱۰ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمدعلی وکیلی اظهار کرد: امیدوارم هیات‌های نظارت در شورای نگهبان به تحلیل وضعیت نیروی انسانی به خصوص در جریان اصلاح‌طلب توجه داشته باشند، چرا که جریان اصلاح‌طلب دچار انقراض نسل شده و انبان ما اینقدر پر نیست که حق انتخاب آنچنانی برای تعیین لیست داشته باشیم و آنچه دارایی ما بود کسانی بودند که خود را عرضه و ثبت نام کردند.

وی ادامه داد: انتظار است همان‌طور که سخنگوی شورای نگهبان بارها گفتند ملاک در بررسی صلاحیت‌ها رنگ سیاسی و عمل سیاسی افراد نباشد بلکه همان آیتم‌های تعیین سلامت اعتقاد و نگرش به خطوط قرمز نظام ملاک قرار بگیرد.

این عضو فراکسیون امید مجلس شورای اسلامی گفت: امیدوارم در فصل این بی‌انگیزگی عمومی حاکم شده با انتشار لیست‌های تایید صلاحیت‌شدگان توسط هیات‌های نظارت و شورای نگهبان شاهد گام مهمی در جهت تحریک مشارکت باشیم چرا که نحوه‌ بررسی صلاحیت‌ها نقش بسیار موثری در میزان مشارکت و ارتقای مشارکت دارد.

وکیلی تاکید کرد: کسانی هستند که از محبوبیت اجتماعی برخوردارند و انتظار است در مورد این افراد سخت‌گیری جریانی نشود و اجازه بدهیم همه جریانات سیاسی احساس کنند با نگاه عادلانه و یکسان مورد ممیزی قرار گرفتند تا کسانی که از این فیلترها عبور می‌کنند بتوانند صدای واقعی جریانات مختلف ذیل قانون اساسی باشند.

این عضو هیات رئیسه مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: هیچ جریانی نباید احساس کند از حضور در انتخابات محروم شده و مردم هم نباید احساس کنند که صدایی بین صداهای تایید شده ندارند. اگر همه مردم احساس کنند صدای دلخواهشان در بین صداهای تایید شده هست این گام مهمی در جهت افزایش مشارکت خواهد بود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی