تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور:

۴۱۹ هزار خانوار به فهرست دریافت کنندگان یارانه معیشتی اضافه شد

News Image Lead

سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور اعلام کرد: دومین مرحله ازکمک‌های معیشتی، فرداشب (۱۰دی‌ماه) به حساب سرپرستان خانوار واریز می‌شود.

کد خبر: ۴۶۶۶۶
۱۵:۵۴ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز- مقرر است پس از اصلاح قیمت و سهمیه بندی بنزین،‌ منابع حاصل از اجرای این طرح در قالب کمک معیشتی  به صورت منظم و ماهیانه به حساب سرپرستان خانوار واریز می شود.
کمک‌های معیشتی به تناسب بعد افراد خانوار پرداخت‌ خواهد شد؛ به‌گونه‌ای که برای خانوارهای تک‌نفره ۵۵ هزارتومان، دونفره ۱۰۳هزار تومان، سه نفره ۱۳۸هزارتومان، چهار نفره۱۷۲هزار تومان و پنج نفره و بیشتر ۲۰۵هزار تومان واریز انجام می‌شود.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور درخصوص اینکه آیا در سرپرستان خانوار دریافت کننده دومین مرحله حمایت معیشتی نسبت به مرحله قبل تغییری حاصل شده است یا خیر گفت: در این مرحله ۴۱۹ هزار و ۳۰۴ خانوار دیگر که درخواست بررسی مجدد آنها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی تایید شده اند حمایت معیشتی مرحله اول و دوم را همزمان فردا شب دریافت خواهند کرد.

یارانه معیشتی


به گفته قمصریان وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی همچنان در حال ارزیابی سایر درخواست ها بوده و امکان تایید تعداد بیشتری از این خانوارها در ماه های آتی وجود دارد.وی تاکید کرد: در هر مرحله که خانوارها از سوی وزارت تعاون کار و رفاه اجتماعی مورد تایید قرار بگیرند حمایت معیشتی از مرحله نخست برای آنها محاسبه و واریز خواهد شد.
سخنگوی سازمان برنامه و بودجه کشور مبلغ حمایت معیشتی مرحله دوم که واریزخواهد شد را بیش از ۲۵۳۲ میلیارد تومان اعلام کرد.
قمصریان همچنین اعلام کرد:‌ یارانه نقدی۴۵هزار و۵۰۰تومانی هم مطابق ماه قبل بیستم دی ماه واریز خواهد شد.

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی