تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ اتحادیه اروپا: اسرائیل از پاسخ به ایران خودداری کند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

دستگیری سه حفار غیرمجاز در حین حفاری در سمنان

فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان سمنان از دستگیری سه حفار غیرمجاز در سمنان خبر داد.

کد خبر: ۴۶۵۹۲
۱۰:۰۰ - ۰۹ دی ۱۳۹۸

دستگیری سه حفار غیرمجاز در حین حفاری در سمنان

دیدارنیوز ـ ابوالقاسم کربلایی غلامی اظهار کرد: بر اساس گزارش دوستداران میراث‌فرهنگی در خصوص حفاری در سمنان، پرسنل یگان حفاظت به محل مذکور اعزام و طی اقدام عملیاتی ۳ نفر از حفاران غیرمجاز را در حین حفاری جهت بدست آوردن اشیای عتیقه که نافرجام ماند، دستگیر و ادولات حفاری توقیف گردید.
 
وی ادامه داد: پس از هماهنگی با مقام محترم قضائی و تشکیل پرونده به کلانتری ۱۱ فرماندهی انتظامی شهرستان سمنان معرفی شدند و موضوع از طریق واحد حقوقی اداره کل در حال پیگیری است.
 
فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان گفت: هموطنان و دوست داران میراث‌فرهنگی می‌توانند گزارش‌های خود را با حفظ امانت داری از سامانه خبری به شماره تلفن ۳۱۷۰۵ اعلام کنند تا همکاران ما در کمترین زمان پس از تأیید صحت و سقم گزارش با هماهنگی نیروی انتظامی و دستور قضایی به محل مراجعه کنند.
 
کربلایی غلامی گفت: صیانت از میراث‌فرهنگی در استان سمنان به دلیل گستردگی و پراکندگی آثار نیازمند مشارکت همه‌جانبه هموطنان در معرفی حفاران و دلالان اشیای عتیقه دارد.
 
به نقل از روابط عمومی اداره کل میراث فرهنگی، گردشگری وصنایع دستی استان سمنان، فرمانده یگان حفاظت میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع‌دستی استان یادآوری کرد: بر اساس ماده ۵۶۲ قانون مجازات اسلامی (بخش تعزیرات) هرگونه حفاری و کاوش به قصد بدست آوردن اموال تاریخی و فرهنگی ممنوع بوده و مرتکب به حبس از ۶ ماه تا ۳ سال و ضبط اشیا مکشوفه به نفع وزارت میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی و ادوات حفاری به نفع دولت محکوم می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی