تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
مدیرکل امور مالیاتی فارس:

مودیان ارزش افزوده تا ۱۵ دی فرصت دارند

مدیر کل امور مالیاتی استان فارس گفت: مودیان مالیات برارزش افزوده تا ۱۵ دی ماه برای تکمیل اظهارنامه دوره پاییز فرصت دارند.

کد خبر: ۴۶۴۲۶
۰۹:۲۴ - ۰۸ دی ۱۳۹۸

مودیان ارزش افزوده تا ۱۵ دی فرصت دارند

دیدارنیوز ـ ناصر هاشمی یکشنبه ۸ دی در جمع خبرنگاران گفت: مودیان مالیات برارزش افزوده تا ۱۵ دی ماه فرصت دارند از طریق سامانه الکترونیکی www.evat.ir نسبت به تکمیل اظهارنامه دوره پاییز ۹۸ و پرداخت مالیات متعلقه اقدام کنند.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: براساس قانون مالیات‌های مستقیم، مودیان مالیات برارزش افزوده تا ۱۵ روز پس از پایان هر فصل فرصت دارند که اظهارنامه دوره مربوطه را تکمیل کنند، درغیر این صورت مشمول جریمه خواهند شد.
 
او همچنین گفت: تا پایان آبان ماه امسال و از محل درآمد مالیات‌های غیرمستقیم بیش از ۳ هزار و ۸۴۰ میلیارد ریال عوارض وصول و به حساب شهرداری‌ها، دهیاری‌ها و عشایر استان واریز شده است.
 
هاشمی با بیان اینکه طی هشت ماه منتهی به پایان آبان امسال ۱۳۶۸ میلیارد ریال عوارض به شهرداری شیراز و بیش از ۱۳۲ میلیارد ریال نیز به دهیاری‌های شهرستان شیراز واریز شده است، خاطرنشان کرد: البته شهرداری‌های سایر مناطق استان به جز شیراز نیز ۱۳۴۸ میلیارد ریال و دهیاری‌ها و عشایر استان نیز ۹۹۷ میلیارد ریال دریافت کرده‌اند.
 
مدیرکل امور مالیاتی استان فارس پرداخت مالیات برارزش افزوده را در راستای تحقق عدالت اقتصادی و اجتماعی مهم دانست و اضافه کرد که نقش مالیات برارزش افزوده در توسعه و رفاه عمومی انکارناپذیر است.
 
هاشمی به شرایط بخشودگی جرایم مالیاتی قابل بخشش قانون مالیات‌های مستقیم و ارزش افزوده اشاره و اضافه کرد: با هدف رونق تولید و حمایت از فعالان اقتصادی، رعایت اصل تکریم ارباب‌رجوع و حقوق شهروندی و افزایش رضایت مندی مودیان مالیاتی، براساس بخشنامه سازمان امور مالیاتی کشور، بخشودگی جرائم مواد ۱۶۹، ۱۹۳، ۱۹۰، ۱۹۷ و ۱۹۹ قانون مالیات‌های مستقیم و مواد ۲۲ و ۲۳ ارزش افزوده برای اشخاص حقیقی و حقوقی غیردولتی قابل اجراست.
 
مدیرکل امور مالیاتی فارس افزود: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده از تاریخ اول تا پایان دی ماه امسال برای مودیان واحد‌های تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، معادل ۹۴ درصد جرایم قابل بخشش و برای سایر مودیان ۸۸ درصد جرایم قابل بخشش است.
 
وی افزود: در صورت پرداخت مانده بدهی قطعی شده از تاریخ اول بهمن تا پایان امسال برای مودیان واحد‌های تولیدی دارای پروانه بهره برداری و پروانه کسب تولیدی از مراجع ذیربط، به ازای هر ماه معادل ۲ درصد و برای سایر مودیان معادل ۴ درصد، از درصد بخشودگی نسبت به دیماه کسر خواهد شد.
 
هاشمی خاطرنشان کرد: برای بخشودگی جرایم در اجرای این بخشنامه، مودیان می‌توانند حداکثر تا تاریخ بیستم اسفندماه امسال درخواست بخشودگی جرایم را به اداره امور مالیاتی تسلیم کنند تا براساس این بخشنامه مشمول بخشودگی شوند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی