تیتر امروز

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حزب الله به اسرائیل هشدار داد؛ ایران را تحریک نکنید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس سازمان صمت استان سمنان:

شورای معادن استان سمنان با تعطیلی ۷ معدن موافقت کرد

رئیس سازمان صنعت، معدن و تجارت استان سمنان گفت: اعضای شورای معادن استان، با تعطیلی موقت هفت معدن در سطح استان موافقت کردند.

کد خبر: ۴۶۳۵۷
۱۳:۰۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

شورای معادن استان سمنان با تعطیلی ۷ معدن موافقت کرد

دیدارنیوز ـ بهروز اسودی ظهر شنبه در نشست شورای معاون استان سمنان به میزبانی استانداری ضمن بیان اینکه تعطیلی موقت ۱۲ معدن در این نشست موردبررسی قرار گرفت که با تصمیم اعضای شورای معادن با تعطیلی موقت هفت معدن موافقت شد، تأکید کرد: عدم وجود بازار، مشکلات محیط زیستی و … دلیل تعطیلی این معادن است.
 
وی بابیان اینکه درخواست ۱۷ معدن توسط اعضای شورای معادن استان سمنان مورد رسیدگی قرارگرفته است، ابراز داشت: ۱۲ درخواست مربوط به تعطیلی موقت بنا به دلایلی از قبیل عدم بازار فروش، شرایط فصلی، مشکلات زیست‌محیطی و پنج درخواست نیز مربوط به محاسبه حقوق دولتی بر اساس استخراج واقعی با توجه به تعطیلی معادن و موانع و مشکلات موجود بوده است.
 
دبیر شورای معادن استان سمنان، گفت: در این نشست موضوع‌بند الف تبصره ۳ ماده ۱۲ قانون معادن، تفویض اختیار ماده ۹۶ آئین‌نامه اجرایی قانون معادن به شورای معادن استان تبیین و موردبررسی قرار گرفت.
 
اسودی گفت: تفویض اختیار در خصوص اتخاذ تصمیم در موارد اختلاف دارندگان پروانه عملیات معدنی محسوب می‌شود که بر این اساس و در صورت اختلاف بین دارندگان پروانه عملیات معدنی موضوع از طریق وزارت رسیدگی و درصورت توافق طرفین با داوری شورا از طریق شورای معادن استان پیگیری شود.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی