تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

رییس اتحادیه میوه و تره‎بار یزد: گران شدن پیاز موقتی است

رییس اتحادیه میادین میوه و تره‎بار یزد ضمن اشاره به ثبات تقریبی قیمت اقلام میوه و صیفی در بازار یزد، افزایش قیمت پیاز را موقتی خواند.

کد خبر: ۴۶۳۵۲
۱۲:۵۲ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

رییس اتحادیه: گران شدن پیاز موقتی است

دیدارنیوز ـ حسین مشرف با اشاره به ثبات قیمت میوه و صیفی در بازار یزد با توجه به فراوانی برخی از محصولات، گفت: قیمت اکثر اقلام مانند سیب درختی، پرتقال، نارنگی و سیب زمینی هیچ تغییری نداشته و حتی برخی اقلام میوه شاهد کاهش نرخ نسبت به هفته گذشته بوده است.
 
وی در مورد افزایش قیمت پیاز در بازار یزد و علت ان گفت: علاوه بر این که نامرغوبی بذر اولیه پیاز‌های کاشته شده در جیرفت، هنوز در ابتدای برداشت محصول این مناطق هستیم لذا پیش‌بینی می‎شود تا اواخر ماه جاری قیمت این محصول کاهش یابد، البته این درصورتی است که پای صادرات به این محصول باز نشود.
 
مشرف قیمت حال حاضر هر کیلوگرم پیاز انباری کهنه را در بازار میادین میوه یزد ۳۵۰۰ تومان و هر کیلوگرم پیاز تازه جنوب و جیرفت را ۴۵۰۰ تومان اعلام کرد و گفت: در حال حاضر قیمت‌های مذکور با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت در هفته جاری در نظر گرفته شده است.
 
وی قیمت هر کیلوگرم خیارسبز مینی را با ۵۰۰ تومان افزایش قیمت ۵۵۰۰ تومان اعلام کرد و در این باره نیز گفت: افزایش تقاضای این نوع خیارسبز در کنار کاهش عرضه آن به دلیل سردی هوا، منجر به افزایش قیمت جزئی آن یافته است.
 
وی در ادامه از کاهش قیمت هر کیلوگرم سبزی خورشتی از ۳۱۰۰ به ۲۷۰۰ تومان در میادین میوه و تره‌بار یزد خبر داد و گفت: همچنین کدو مسمایی از ۲۷۰۰ به ۲۳۰۰ تومان، بادمجان گلخانه‌ای از ۳۱۰۰ به ۲۵۰۰ تومان، کلم گل از ۴۰۰۰ به ۳۱۰۰ تومان، کاهو از ۳۳۰۰ به ۲۷۰۰ تومان و لوبیاسبز نیز از ۴۰۰۰ به ۳۵۰۰ تومان کاهش داشته است.
 
رییس اتحادیه میادین میوه و تره‌بار یزد با بیان این که سایر اقلام به جز پیاز تغییر چندانی تا پایان هفته نخواهند داشت، گفت: قیمت‌های ذکر شده متعلق به عمده‎فروشی و بازار میادین تره بار است و این اقلام در بازار آزاد با ۳۰ درصد افزایش قیمت عرضه می‎شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی