تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

رشد ۶۶ درصدی مدال‌آوری خوزستان در دوچرخه‌سواری کشور

دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان با بیان این‌که خوزستان در چند ماه سپری شده از سال ۹۸، به ۴۵ مدال دست پیدا کرده است، گفت: با توجه به این مدال‌آوری، نسبت به سال گذشته نیز حدود ۶۶ درصد رشد داشته‌ایم.

کد خبر: ۴۶۳۳۶
۱۱:۴۵ - ۰۷ دی ۱۳۹۸

رشد ۶۶ درصدی مدال‌آوری خوزستان در دوچرخه‌سواری کشور

دیدارنیوز ـ کوروش لرکی در خصوص وضعیت دوچرخه‌سواری خوزستان، اظهارکرد: دوچرخه‌سواری خوزستان در سال ۹۶ در رده پانزدهم کشور قرار داشت، ولی در سال ۹۷ به رتبه هشتم صعود کرد. در سال ۹۶ نیز چهار پنج مدال به دست آوردیم، اما تعداد مدال‌های ورزشکاران خوزستانی در سال ۹۷ به عدد ۲۷ رسید.
 
وی با بیان این‌که در چند ماه سپری شده از سال ۹۸ تاکنون، ۴۵ مدال کسب کرده‌ایم، گفت: نسبت به سال گذشته، مدال‌آوری خوزستان حدود ۶۶ درصد رشد داشته است. خوزستان در تمامی رقابت‌های قهرمانی کشور و لیگ‌های کشوری نیز حضور داشته است و در مسابقات کوهستان نیز برای اولین بار در تاریخ دوچرخه‌سواری استان، صاحب یک مدال برنز شدیم.
 
دبیر هیات دوچرخه‌سواری خوزستان گفت: این رشته در هر دو بخش آقایان و بانوان استان فعال است و در همه مسابقات کشوری نیز حضور موفق داشته‌ایم. حاصل روند رو به رشد دوچرخه‌سواری خوزستان، حضور ستاره زرگر و فروزان عبداللهی در اردوی تیم‌ملی بزرگسالان و احسان زمانی در اردوی تیم‌ملی جوانان بوده است.
 
وی با بیان این‌که دوچرخه‌سواری خوزستان در بخش پایه نیز موفق عمل کرده است، عنوان کرد: بسیار در تلاش هستیم تا با تبلیغات موجود، افراد را علاقه‌مند به رشته دوچرخه‌سواری کنیم، اما متاسفانه استقبال خوبی از این رشته صورت نگرفته است. این رشته یک رشته سختی است و انتظار هم نداریم که تلاش‌ها و زحمات‌مان خیلی سریع جواب دهد و می‌دانیم که کار زمان‌بر است. ما کار می‌کنیم و بخش استعدادیابی نیز در هر دو بخش آقایان و بانوان فعال است.
 
لرکی عنوان کرد: در خوزستان یک پیست داریم که این پیست نعمت است و انتظار داریم که خانواده‌ها استقبال بیشتری از این رشته داشته باشند. رئیس هیات دوچرخه‌سواری خوزستان نیز مدیریت خوبی دارد و با توجه به این مهم، شرایط این رشته در استان نسبت به گذشته بهتر شده است.
 
وی در پاسخ به این سوال که وضعیت استان در بخش جاده چگونه است؟ خاطرنشان‌کرد: با توجه به شرایط آب و هوایی خوزستان، فعالیت در بخش جاده هنوز نتیجه خوبی در استان نداشته است و تنها در بخش سرعت که در پیست کار می‌شود، توانسته‌ایم موفق عمل کنیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی