تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

گزارش حدادعادل به اصولگرایان درباره ائتلاف

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز از تلاش این تشکل سیاسی اصولگرا برای ارائه فهرست واحد از سوی این جریان در انتخابات و ارائه گزارش حدادعادل در زمینه چگونگی روند ائتلاف در نشست مشترک احزاب همسو با جامعه روحانیت خبر داد.

کد خبر: ۴۶۰۵۸
۱۵:۴۵ - ۰۳ دی ۱۳۹۸

دیدارنیوز - حجت الاسلام والمسلمین محمدحسین موسی‌پور عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با اشاره به برگزاری دهمین نشست تشکل‌های اصولگرا با جامعه روحانیت مبارز در روز 5 دی ماه گفت: غلامعلی حدادعادل دبیر شورای ائتلاف نیروهای انقلاب در این جلسه گزارشی از آخرین اقدامات صورت گرفته در استان‌ها و نیز فرآیند دستیابی به فهرست نهایی کاندیداهای ائتلاف در تهران ارائه می‌کند.

وی با بیان اینکه جامعه روحانیت تمام تلاش خود برای ارائه فهرستی واحد از سوی اصولگرایان انجام می‌دهد، گفت: ما تلاش می‌کنیم اصولگرایان در عرصه گفتمانی ناظر بر مشکلات و دغدغه‌های حقیقی جامعه به اجماع برسند. البته خوشبختانه همه نیروهای انقلابی بر درک ضرورت های راهبردی کشور تاکید دارند و انتظار داریم این درک و بصیرت در تمام مسائل پیش روی تعیین‌کننده تصمیمات باشد.

عضو شورای مرکزی جامعه روحانیت مبارز با بیان اینکه برگزاری نشست‌های هم‌اندیشی ابتکاری موفق بوده، اظهار کرد: ما به دنبال ایفای نقش هدایت‌گر در جریان ارزشی هستیم و در جلسات انتخاباتی شورای ائتلاف نیروهای انقلاب، نقش داوری داریم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی