تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
پرسپولیس اولین تیم نیمه نهایی جام حذفی؛

دبل علیپور در آبادان

شهرداری ماهشهر در نیمه نخست پا به پای پرسپولیس بازی کرد و به قهرمان فصل گذشته جام حذفی اجازه برتری نداد، اما در نیمه دوم علی علیپور با به ثمر رساندن ۲ گل کار را به سود پرسپولیس تمام کرد. بازی در نیمه دوم البته رو به التهاب گذاشت و وقتی داور در یک صحنه مشکوک رای به ضربه پنالتی برای شهرداری ماهشهر نداد، تماشاگران در دقایق پایانی با سنگ میانه میدان را نشانه رفتند.

کد خبر: ۴۵۹۲۷
۱۷:۲۸ - ۰۲ دی ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: ورزشگاه تختی آبادان عصر امروز شاهد صعود پرسپولیس به مرحله نیمه نهایی جام حذفی بود. اگر چه هواداران پرشمار شهرداری ماهشهر، سنت در اقلیت نگه داشتن تیم مهمان را در ورزشگاه تختی آبادان حفظ کردند، اما در پایان مسابقه این هواداران پرسپولیس تهران بودند که خوشحال به خانه رفتند. شهرداری ماهشهر در نیمه نخست پا به پای پرسپولیس بازی کرد و به قهرمان فصل گذشته جام حذفی اجازه برتری نداد، اما در نیمه دوم علی علیپور با به ثمر رساندن ۲ گل کار را به سود پرسپولیس تمام کرد.
 
 
دبل علیپور در آبادان

بازی در نیمه دوم البته رو به التهاب گذاشت و وقتی داور در یک صحنه مشکوک رای به ضربه پنالتی برای شهرداری ماهشهر نداد، تماشاگران در دقایق پایانی با سنگ، میانه میدان را نشانه رفتند. البته در تصویر عمومی مسابقه مشخص بود که مهاجم ماهشهری خودش را زمین زد، اما هواداران روی سکو‌ها نسبت به رای داور معترض بودند. شدت پرتاب سنگ به آنجا رسید که کمک داور از ناحیه سر مجروح شد و موعود بنیادی فر نیز بازی را متوقف کرد. حدود بیست دقیقه بازی متوقف ماند تا با تعویض داور چهارم با کمک داور مجروح، چند دقیقه باقی مانده از بازی نیز برگزار شد و البته تغییری هم در نتیجه پیش نیامد.

پرسپولیس با این پیروزی روحیه بخش یه تعطیلات نیم فصل خواهد رفت و باید منتظر بقیه بازی‌های جام حذفی هم بماند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی