تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

اعتراض تنها دو کاندید رد صلاحیت شده در یزد

رییس دفتر شورای نگهبان در استان یزد با اشاره به اتمام زمان اعتراض نامزد‌های رد صلاحیت شده انتخابات مجلس شورای اسلامی، گفت: تنها دو نفر از مجموع چهار نامزد رد صلاحیت شده این دوره انتخابات نسبت به ثبت اعتراض خود به هیأت نظارت استان اقدام کردند.

کد خبر: ۴۵۸۳۲
۱۰:۵۶ - ۰۲ دی ۱۳۹۸

اعتراض تنها دو کاندید رد صلاحیت شده در یزد

دیدارنیوز ـ حجت السلام و المسلمین «سیدناصر محمدی» صبح امروز دوشنبه دوم دیماه با بیان این که از چهار نامزدی که توسط هیأت اجرایی انتخابات یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان یزد تأیید صلاحیت نشدند، دو نفر اعتراض خود به هیأت نظارت را در مهلت تعیین شده اعلام داشتند، اظهار کرد: طبق قانون از امروز دوشنبه دوم دیماه هیأت نظارت استان‌ها می‌توانند به مدت ۲۰ روز اعتراض‌های رسیده شده را بررسی و نظر خود را توسط فرمانداری‌ها اعلام کنند.
 
وی افزود: علاوه بر نامزد‌های رد صلاحیت شده، هیأت نظارت بررسی نهایی و تکمیلی از شرایط دیگر نامزد‌های این دوره انتخابات که تأیید صلاحیت شدند را نیز در دستور کار خود قرار داده است.
 
رییس دفتر شورای نگهبان در استان یزد در ادامه با بیان این‌که بررسی صلاحیت افراد در هیأت‌های نظارت انتخابات متناسب با مدارک مستند و قطعی انجام می‌شود و شایعات هیچ سندیتی برای ناظرین در این حوزه ندارد، گفت: صلاحیت نامزد‌های انتخابات مجلس شورای اسلامی برای اساس گزارش دریافتی از مراکز چهارگانه نیروی انتظامی، دادگستری، اداره کل اطلاعات و پلیس بین الملل انجام می‌شود.
 
محمدی با اشاره به اهمیت رعایت قانون در فرآیند برگزاری انتخابات خطاب به شهروندان، تصریح کرد: هرکس اطلاعات مشخص و سند قطعی در مورد هرکدام از نامزد‌های این دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی دارد می‌تواند با شماره گیری تلفن ۳۸۲۴۰۰۰۵ اطلاعات خود را اعلام کند.
 
هیات نظارت بر انتخابات استان یزد به استناد ماده ۵۲ قانون و مواد ۳۰ و ۳۱ آیین نامه انتخابات از ۲۸ آذر ماه تا یکم دی‌ماه سال جاری به مدت چهار روز کاری آماده دریافت شکایت داوطلبان رد صلاحیت و عدم احراز صلاحیت شده یازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی بوده که این مهم با اعلام دو اعتراض از سوی نامزد‌های انتخابات به پایان رسیده است.
 
چنانچه نظر هیأت اجرایی مبنی بر رد صلاحیت داوطلبان مورد تایید هیأت نظارت استان نیز باشد، هیأت نظارت مذکور موظف است در این خصوص نظر هیئت مرکزی نظارت را نیز کسب نماید.
 
هیأت نظارت استان در مورد صلاحیت سایر داوطلبان نیز نظر خود را به هیأت مرکزی نظارت اعلام می‌کند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی