تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
دومین روز متوالی؛

هوای ارومیه آلوده است/احتمال گذر از مرز استاندارد

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان‌غربی گفت: امروز برای دومین روز متوالی شاخص آلوگی هوای آذربایجان غربی به ۱۱۸ ناسالم برای گروه های سنی حساس رسید.

کد خبر: ۴۵۶۹۱
۱۰:۲۰ - ۰۱ دی ۱۳۹۸

سعید موسوی با بیان اینکه از روز گذشته به دلیل پایداری و سکون هوا کیفت هوای ارومیه برای گروه‌های سنی حساس به مرز ناسالم رسیده است افزود: بر اساس تحلیل نقشه‌های هواشناسی این وضعیت یعنی سکون و پایدار و افزایش غلظت آلاینده‌های جوی تا پایان هفته جاری تداوم دارد.

وی با بیان اینکه پیش بینی می‌شود مرز آلودگی هوای استان از استاندارد نیز بگذرد افزود: از مردم می‌خواهیم در راستای کاهش آلودگی هوا با توجه به توصیه‌های محیط زیست، هواشناسی و نهادهای ذیریط و رعایت نکات ایمنی ما را همراهی کنند.

موسوی با بیان اینکه با توجه به پایداری هوا در طول هفته جاری احتمال افزایش آلودگی هوا وجود دارد و همان‌طور که مشاهده می‌شود میزان آلودگی هوا امروز به نسبت روزهای گذشته افزایش یافته است ادامه داد: توصیه می‌شود در طول هفته جاری شهروندان از ماشین‌های شخصی خود کمتر استفاده کنند و در زمینه استفاده از سوخت‌های فسیلی صرفه‌جویی نمایند.

معاون نظارت و پایش محیط زیست آذربایجان‌غربی در اظهار داشت: در راستای جلوگیری از آلودگی هوا باید از تردد خودروهای دودزا و همچنین از برخی فعالیت‌هایی که در سطح شهر منجر به افزایش آلودگی هوا می‌شود توجه و جلوگیری شود.

وی با بیان اینکه هم اکنون ذرات معلق کمتر از ۲.۵ میکرون به ۱۱۸ و ناسالم برای گروه‌های سنی حساس در ارومیه رسیده است گفت: پیش بینی می‌شود با ادامه این روند شاهد افزایش غلظت آلاینده‌های جوی طی روزهای آتی باشیم.

منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی