تیتر امروز

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.

بخشی از خیابان سلمان فارسی اهواز فرو نشست

معاون خدمات شهری شهرداری اهواز گفت: بخشی از خیابان سلمان فارسی اهواز نبش خیابان شهید ادهم به دلیل جمع شدن آب دچار فرونشست شده است.

کد خبر: ۴۵۳۷۲
۱۱:۰۵ - ۲۷ آذر ۱۳۹۸

بخشی از خیابان سلمان فارسی اهواز فرو نشست

دیدارنیوز ـ علیرضا عالیپور بیان کرد: این فرونشست در محدوده‌ای به وسعت ۲۰ متر بوده است و یک تابلوی برق نیز در آن اطراف بوده است.
 
مدیر امور اجرایی شرکت آب و فاضلاب اهواز نیز در این خصوص گفت: روز گذشته بخشی از شبکه فاضلاب در خیابان ادهم فرونشست کرد که تا پاسی از شب آن را تعمیر کردیم.
 
سلطان رحیمی افزود:، اما امروز دوباره بخش دیگری از این خیابان دچار فرونشست شد درحالیکه تاسیسات ما در این نقطه نبود.
 
بارش باران در اهواز از دیشب باعث آبگرفتگی بسیاری از مناطق شده و در برخی دیگر از محله‌ها نیز آب به درون خانه‌ها رفته و یا فاضلاب سرریز کرده است. تعدادی از مناطق شهرستان کارون نیز که از حدود ۱۰ روز پیش و همزمان با بارندگی دچار آبگرفتگی شده بود در بارندگی شب گذشته وضع بحرانی پیدا کرده است.
 
اهواز فاقد شبکه جمع آوری آب‌های سطحی است به گفته مسوولان شهرداری اهواز به دلیل هزینه سنگین برای اجرای این شبکه، شهرداری تاکنون آن را اجرا نکرده است. از سوی دیگر طرح جامع فاضلاب اهواز نیز به دلیل آنچه مسوولان شرکت آبفا "کمبود اعتبار " عنوان می‌کنند، اجرایی نشده است.
 
دفع آب‌های سطحی در زمان بارندگی از سال‌های گذشته موضوع مورد مناقشه بین شهرداری اهواز و شرکت آب و فاضلاب اهواز بوده و دراین میان بارندگی‌های شدید منجر به سرریز فاضلاب و تجمع آب و آبگرفتگی در مناطق مختلفی از شهر ومختل شدن فعالیت‌ها در اهواز می‌شود. بارش‌های روز دوشنبه هفته جاری نیز موجب آبگرفتگی وسیع و ورود آب به منازل مردم در بخش‌هایی از اهواز و خسارت به شهروندان شده است.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی