تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

بارش‌ها در استان اصفهان تا چهارشنبه ادامه دارد

کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان از بارش باران و برف در مناطق غرب و جنوب استان اصفهان از فردا تا روز چهارشنبه خبر داد.

کد خبر: ۴۵۰۵۲
۱۲:۳۴ - ۲۴ آذر ۱۳۹۸

بارش‌ها در استان اصفهان تا چهارشنبه ادامه دارد

دیدارنیوز ـ حجت االه علی عسگریان اظهار کرد: نقشه‌های هواشناسی بیانگر جوی نسبتاً پایدار از امروز تا اواسط روز دوشنبه بر روی استان است.
 
وی با بیان اینکه اکثر مناطق استان شاهد آسمانی صاف تا قسمتی ابری است، افزود: در ابتدای روز مه صبحگاهی وجود داشت که به تدریج با افزایش دما مه برطرف شد، اما با توجه به پایداری جو شرایط برای انباشت آلاینده‌های جوی در کلان شهر اصفهان و مناطق صنعتی مهیاست.
 
کارشناس پیش بینی هوای اداره کل هواشناسی استان اصفهان تصریح کرد: از اواسط روز دوشنبه سامانه بارش زایی از مناطق غرب و جنوب فعال خواهد شد و تا روز سه شنبه در اکثر مناطق استان شاهد بارش برف و باران خواهیم بود. شدت فعالیت سامانه در مناطق جنوب و غرب و عمدتاً به شکل برف خواهد بود.
 
علی عسگریان در خصوص دمای هوا در ۲۴ ساعت آینده گفت: هوا تغییر محسوس ندارد. دمای هوای شهر اصفهان ۱۱ درجه سانتی گراد است. بویین و میاندشت با منفی ۱۱ درجه سانتی گراد سردترین نقطه استان و خوروبیابانک با ۱۶ درجه سانتی گراد گرم‌ترین نقطه استان است.
 
وی با بیان اینکه وضعیت هوا تا فردا ظهر به همین شکل خواهد بود، اظهار کرد: از فردا ظهر بارش در مناطق غربی آغاز می‌شود و روز سه شنبه در بیشتر نقاط استان بارندگی می‌شود که در غرب و جنوب به صورت برف است و بارش‌ها به طور سبک‌تر تا روز چهارشنبه نیز ادامه خواهد داشت.
 
اصفهان در وضعیت نارنجی
همچنین بر اساس اعلام اداره کل حفاظت محیط زیست استان اصفهان، کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه‌های پایش دائم، برحسب شاخص کیفیت هوا (AQI) با شاخص ۱۴۵ در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس قرار دارد.
 
شاخص هوای اصفهان در سه روز متوالی در وضعیت نارنجی و ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است و امروز ایستگاه احمدآباد و خیابان استانداری با شاخص ۱۶۱، وضعیت قرمز و ناسالم برای عموم را نمایش می‌دهد.
 
این درحالی است که مدارس امروز اصفهان تعطیل نشد و محمود مزارع- کارشناس اداره کل حفاظت از محیط زیست استان اصفهان از تشکیل جلسه به منظور بررسی آلودگی هوا در بعداز ظهر امروز خبر داد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی