تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان: 

تصفیه خانه شیرابه سراوان تا دی ماه امسال افتتاح می‌شود

مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان با اشاره به اینکه تصفیه خانه شیرابه سراوان از پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی برخوردار است، گفت: انتظار می‌رود این پروژه تا دی ماه امسال بهره برداری شود.

کد خبر: ۴۴۸۸۵
۱۱:۴۲ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

تصفیه خانه شیرابه سراوان تا دی ماه امسال افتتاح می‌شود

دیدارنیوز ـ پویا شهشهانی پیش از ظهر شنبه در جلسه ستاد اقتصاد مقاومتی در سالن شهید انصاری استانداری گیلان با بیان اینکه اشتغال غیرمستقیم ضریبی از اشتغال مستقیم است، اظهار کرد: کل تخصیص اعتبارات شهرداری رشت تا امسال ۱۸۰ میلیارد ریال پیش بینی شده است.
 
مدیرعامل سازمان مدیریت پسماند گیلان با اشاره به پیشرفت فیزیکی ۸۵ درصدی نصب سوله تصفیه‌خانه شیرابه در سراوان، افزود: انتظار می‌رود این تصفیه‌خانه در دی ماه امسال افتتاح و به مرحله بهره‌برداری برسد.
 
وی همچنین درباره نیروگاه زباله‌سوز ۶۰۰ تنی رشت، گفت: تاکنون ۴۰ میلیارد تومان هزینه شده و پیش‌بینی می‌شود برای استقرار تجهیزات آن ۳۰ میلیارد تومان و برای ابنیه فنی آن نیز ۱۵ میلیارد تومان اعتبار نیاز باشد. 
 
شهشهانی با بیان اینکه پروژ‌های مربوط به شهر رشت، به صورت هفتگی در حال برگزاری است، افزود: درباره سایر پروژه‌های استانی نیز کمپوست تالش از شش هفته پیش آغاز به کار کرده است و اعتباری بالغ بر چهار میلیارد تومان برای آن پیش بینی شده و پیشرفت فیزیکی مناسبی دارد.
 
وی با اشاره به اینکه احداث تصفیه خانه و ارتقای فرآیند شیرابه بندرانزلی با بیش از ۲۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون ۳۰ درصد پیشرفت فیزیکی داشته است، ادامه داد: بهسازی و افزایش ظرفیت شرکت کود آلی گیلان با بیش از ۳۱۰ میلیارد ریال اعتبار تاکنون پیشرفت ۷۵درصد پیشرفت فیزیکی داشته است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی