تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

حفاظت از قوچ و میش‌ها با بنزین ۳۰۰۰ تومانی

بعد از اجرای طرح ساماندهی مصرف بنزین، برخی از بخش‌ها که نیاز جدی به بنزین دارند مغفول ماندند و تاکنون نیز فکری به حال آن‌ها نشده است. یکی از این بخش‌ها خودرو‌های یگان حفاظت محیط زیست است که گاهی مجبورند ۲۴ ساعته در مناطق تحت مدیریت محیط زیست گشت‌زنی کنند.

کد خبر: ۴۴۸۵۸
۱۰:۳۴ - ۲۳ آذر ۱۳۹۸

حفاظت از قوچ و میش‌ها با بنزین ۳۰۰۰ تومانی

دیدارنیوز ـ اگرچه در شرایط معمول هم با توجه به وسعت مناطق تحت مدیریت محیط زیست، همین تعداد خودرو‌ها و نیرو‌های یگان حفاظت جوابگو نیست، اما اکنون به دلیل کمبود سوخت مشکلات آن‌ها مضاعف شده است.
 
از آنجایی‌که به دلیل حساسیت مناطق تحت مدیریت زیست امکان رها کردن آن‌ها وجود ندارد، این خودرو‌ها مجبورند حتی اگر شده با بنزین سه هزار تومانی گشت زنی خود را ادامه دهند.
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه با بیان اینکه کرمانشاه نیز مانند همه استان‌های دیگر با معضل عدم تعیین سهمیه سوخت برای خودرو‌های یگان حفاظت مواجه است، گفت: با این وجود روند گشت زنی در این مناطق تغییر نکرده و حتی گاهی از بنزین آزاد برای ادامه فعالیت‌ها استفاده می‌کنیم.
 
آذر، ولی زاده افزود: اینکه برای خودرو‌های یگان حفاظت محیط زیست که حتی گاهی مجبورند تمام ۲۴ ساعت شبانه‌روز را در مناطق گشت‌زنی کنند، سهمیه سوخت در نظر گرفته نشده ما را با مشکل جدی مواجه کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه این خودرو‌ها مصرف سوخت زیادی دارند، یادآوری شد: به صورت معمول بیش از ۱۰ ساعت در شبانه روز به وسیله خودرو و موتورسیکلت گشت‌زنی در مناطق تحت مدیریت صورت می‌گیرد، لذا سهمیه کنونی جوابگوی این میزان مصرف نیست.
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه از تعداد بالای این خودور‌ها نیز یاد کرد و افزود: در هریک از مناطق تحت مدیریت محیط زیست استان بین یک تا سه دستگاه خودرو بسته به شرایط منطقه در حال گشت‌زنی است و این در حالی است که ما در استان چندین منطقه حفاظت شده، شکار و تیراندازی ممنوع و پناهگاه حیات وحش داریم.
 
به گفته ولی زاده تاکنون که مصوبه‌ای برای تعیین سهمیه سوخت خودرو‌های یگان حفاظت در نظر گرفته نشده این خودرو‌ها مجبورند بعد از استفاده از سهمیه سوخت ماهیانه، از بنزین آزاد استفاده کنند.
 
وی تاکید کرد: اگرچه این وضعیت هزینه زیادی برای محیط زیست دارد، اما روند گشت‌زنی را تغییر ندادیم و به همان شیوه گذشته ادامه می‌دهیم.
 
معاون نظارت و پایش محیط زیست استان کرمانشاه از رایزنی‌های برای تعیین سوخت برای یگان‌های حفاظت محیط زیست یاد کرد و افزود امیدواریم این معضل هرچه زودتر حل شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی