تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

جام جهانی باشگاه‌ها امشب در قطر آغاز می‌شود

با دیدار السد و هاینگن جام جهانی باشگاه‌های قطر از چهارشنبه شب شروع می‌شود.

کد خبر: ۴۴۶۵۴
۱۱:۳۶ - ۲۰ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از آس، قطر از امشب (چهارشنبه) یکی از امتحان‌های مهم خود را در راستای جام جهانی ۲۰۲۲ تجربه می‌کند. جام جهانی باشگاه‌ها در این کشور برگزار می‌شود. این بازی‌ها فاصله زیادی با جام جهانی دارد اما می‌تواند نشان دهد کشور کوچک خلیج فارس در برگزاری یک تورنمنت چگونه عمل می‌کند. بازی افتتاحیه خیلی قابل توجه نیست. السد (میزبان) تحت هدایت ژاوی ارناندس برابر هاینگن قرار می‌گیرد.

در حقیقت بازی‌های هفته آینده اهمیت پیدا می‌کنند، زمانی که فلامنگو قهرمان آمریکای جنوبی چهارشنبه بازی می‌کند و لیورپول، قهرمان اروپا سه‌شنبه به میدان می‌رود.

برای این بازی‌ها "منطقه مخصوص هواداران" در دوحه اسپورت پارک در نظر گرفته شده است. همچنین مصرف الکل - به جز در برخی هتل‌های بین‌المللی - ممنوع است. بدون شک رقابت‌های متفاوتی خواهد بود.
 
جام جهانی باشگاه‌ها امشب در قطر آغاز می‌شود
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی