تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل راه و شهرسازی استان خبر داد:

آغاز ثبت نام مسکن ملی در ایلام

مدیرکل راه و شهرسازی استان ایلام از آغاز ثبت نام مسکن ملی استان ایلام از امروز سه شنبه ۱۹ آذر خبر داد.

کد خبر: ۴۴۴۸۷
۱۰:۳۶ - ۱۹ آذر ۱۳۹۸

آغاز ثبت نام مسکن ملی در ایلام

دیدارنیوز ـ علی‌اصغر کاظمی اظهار کرد: در راستای کمک به تامین مسکن طرح اقدام ملی تامین مسکن در قالب احداث ۵۵۰۰ واحد مسکونی در استان ایلام برنامه ریزی شده و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سامانه شروط نام‌نویسی در این طرح را مطالعه و اقدام به ثبت نام و بارگذاری مدارک خود کنند.
 
وی گفت: متاهل بودن، عدم مالکیت خانه یا زمین توسط خود و همسراز تاریخ اول سال ۱۳۸۴ تا کنون، خانه اولی بودن، ۵ سال سکونت در شهر مورد نظر و سبز بودن فرم «ج» یعنی استفاده نکردن از تسهیلات و یارانه‌های ارگان‌های دولتی از ۲۲ بهمن ۱۳۵۷ تا کنون، از شرط‌های لازم ثبت‌نام متقاضیان در این طرح است.
 
کاظمی با بیان اینکه زنان خود سر‍پست با ۳۵ سال سن به بالا در صورت دارا بودن سایر شرایط نیز می‌توانند برای مسکن ملی ثبت‌نام کنند، تصریح کرد: نداشتن منع قانونی برای دریافت تسهیلات بانکی نظیر چک برگشتی و تسهیلات معوق، توانایی تامین مازاد بر تسهیلات بانکی (سهم آورده) و توانایی پرداخت اقساط ماهیانه از دیگر شرایط ثبت نام متقاضیان مسکن ملی است.
 
وی تصریح کرد: به هر یک از واحد‌های مسکونی این طرح بین ۷۵ تا ۱۰۰ میلیون تومان تسهیلات ۱۲ ساله با سود ۱۸ درصد تعلق گرفته و زمین این واحد‌ها نیز امسال قیمت‌گذاری می‌شود و پس از گذشت ۲ سال، در اقساط ۳۶ ماهه از متقاضیان دریافت می‌شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۲
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
خلیل
|
Iran, Islamic Republic of
|
۱۳:۵۱ - ۱۳۹۸/۰۹/۱۹
0
1
چرا واسه شهر ایلام ب این زودی تموم شد الان ما چیکار کنیم؟
ناشناس
|
Iran, Islamic Republic of
|
۰۷:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۲۶
بهتر برادر
فکر کردی مسکن ملی شون چه کوفتیه؟ خود روحانی مگه تو کرمان نگفت که امیدوارم با پولی که مردم ثبت نام می کنند برای مسکن ملی حقوق عیدی کارمندهارو بدیم
هدف اصلی اینه وگرنه مسکن ملی هم مث مهر یه چیز بیخودیه
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی