تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

مطهری: به دنبال ترویج اندیشه‌های شهید مطهری هستیم

فرزند شهید مطهری صدمین سالگرد تولد شهید مطهری را بهانه خوبی برای طرح افکار این شهید دانست و گفت: ما به دنبال ترویج اندیشه‌های شهید مطهری هستیم.

کد خبر: ۴۴۱۷۰
۱۹:۱۴ - ۱۶ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز - علی مطهری در مراسم ستاد بزرگداشت استاد شهید مطهری گفت: صدمین سالگرد تولد شهید مطهری ۱۳ بهمن مقارن با ایام دهه فجر است، به همین مناسبت باید حرکتی در کل کشور ایجاد کنیم، چرا که این مناسبت بهانه خوبی برای طرح افکار و اندیشه‌های ایشان است.

وی با اشاره به برگزاری همایش بین‌المللی بزرگداشت شهید مطهری در اردیبهشت سال آینده، افزود: هدف ما از این برنامه‌ها ترویج افکار شهید مطهری و آشنا شدن مردم با تفکر و راه ایشان است، متاسفانه جامعه ما از این جهت خیلی عقب است، من خودم در دانشکده الهیات گاهی کتابی از ایشان را به دانشجویان الهیات معرفی می‌کنم و متاسفانه حتی این دانشجویان هم شناخت کافی از ایشان ندارند.

نماینده مردم تهران در مجلس اضافه کرد: هدف ما این است که به همین مناسبت توجهات را به سمت ایشان جلب کنیم، همین برای ما کافیست. ما می‌توانیم قطعاتی را از داستان طلبه شدن ایشان، شک ایشان به خدا و به یقین رسیدن بعد از شک و ارائه پیشنهاد نماز جمعه به امام (ره) را استخراج و از آن استفاده کنیم.

در ادامه این مراسم، حجت‌الاسلام میثم امرودی رییس سازمان فرهنگی هنری شهرداری تهران با تاکید بر ضرورت برنامه‌ریزی برای تبلیغات شهری با موضوع ترویج اندیشه‌های شهید مطهری، برای اجرای جملات شهید مطهری در سطح شهر قول مساعد داد.

وی همچنین پیشنهاد داد ضمن تهیه پیوست رسانه‌ای، ستاد رسانه‌ای برای مراسم بزرگداشت شهید مطهری نیز تشکیل شود.

در این مراسم نمایندگان شهرداری، سازمان جوانان هلال احمر، خانه موزه شهید مطهری، صداوسیما، وزارت ورزش، بنیاد شهید و برخی دستگاه‌های دیگر به ارائه گزارشی از برنامه‌های دستگاه‌های مربوطه خود برای بزرگداشت شهید مطهری پرداختند.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی