تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

خلیلیان: حاشیه های احمدی نژاد را تایید نمی‌کنم

وزیر دولت احمدی نژاد و داوطلب انتخابات یازدهم مجلس با انتقاد از عملکرد مجلس دهم، گفت: حاشیه‌های احمدی نژاد را تایید نمی‌کنم.

کد خبر: ۴۴۰۱۴
۱۳:۱۱ - ۱۵ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - صادق خلیلیان صبح امروز در وزارت کشور در گفت‌وگو با خبرنگاران با بیان اینکه برای حوزه انتخابیه تهران ثبت نام می‌کنم، اظهار کرد:  من اصولگرا هستم، ولی الان مستقل در انتخابات شرکت کرده ام، از حضور در لیست اصولگرایان استقبال می‌کنم.

وی در پاسخ به این پرسش که آیا با جریان احمدی نژاد همراه هستید، تصریح کرد: جریان های دولت نهم و دهم را باید از هم تفکیک کرد. در این دو دولت خدمات بزرگی مثل هدفمندی یارانه ها در سطح وسیع اجرا شد. الان یک قسمت کوچک‌ از هدفمندی اجرا شد، ولی مملکت را به آشوب کشاندند، ولی می خندند و می گویند از اجرای طرح ما خبردار نبودیم. ما به یک مجلس کارآمد و در مرحله بعد به یک دولت کارآمد و با شهامت نیازمندیم تا مشکلات اقتصادی مردم را رفع کنیم.

خلیلیان همچنین با اشاره به اینکه کشور به خدمات دولت  نهم نیازمند است، خاطر نشان کرد: ولی با این حال احمدی نژاد حاشیه هایی هم داشت که آنها را تایید نمی‌کنم.

وی انفعال و ضعف ارتباط با مردم را مهمترین نقد وارده به مجلس دهم دانست و گفت: مجلس دهم کارایی لازم را ندارد. مجلس هیچ طرح اساسی برای ریل گذاری سیاست های کشور نداشت. نباید نمایندگان دنبال رانت بوده و وکیل الدوله باشند. مجلس دهم نظارت کافی بر دولت ندارد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی