تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

وقتی هنر ایرانی در ایران جایگاهی ندارد

News Image Lead

داور هفدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با بیان اینکه آثار درخشان و خلاق هنرمندان خوشنویس با هیچ چیز قابل قیاس نیست، گفت: بسیاری از کشور‌های حوزه خلیج فارس آثار هنرمندان ما را جذب می‌کنند و در آن کشور‌ها به نمایش گذاشته می‌شود در حالی که باید این هنر در خود کشور ما محفوظ شود.

کد خبر: ۴۳۹۶۳
۱۱:۱۶ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ یدالله کابلی خوانساری، چهارشنبه شب 13 آذر، در اختتامیه هفدهمین جشنواری خوشنویسی رضوی در بیرجند اظهار کرد: بیرجند دارای هنرمندان باارزشی در حوزه خوشنویسی است.

وی با بیان اینکه باید با ترغیب، تشویق و انگیزه دادن به نسل جوان آن‌ها را به سمت خوشنویسی هدایت ڪنیم، بیان ڪرد: جوانان بسیاری در هنر خوشنویسی فعالیت دارند و دوران طلایی جامعه خوشنویسی را رقم می‌زنند.

داور هفدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی با بیان اینکه انجمن خوشنویسی ایران امروز رشد کمی و کیفی بسیار فزاینده‌ای داشته و این موضوع مایه مباهات و افتخار است، ادامه داد: چهره‌های درخشانی در سطح ڪشور در عرصه خوشنویسی وجود دارند ڪه نه تنها در داخل بلکه در سطح منطقه و حتی جهان نیز صاحب اثر هستند.

ڪابلی خانساری با تاڪید بر اینکه آثار درخشان و خلاق هنرمندان خوشنویس با هیچ چیز قابل قیاس نیست، بیان کرد: بسیاری از هنرمندان انگیزه‌ای برای شرڪت در جشنواره‌ها ندارند.

به گزارش ایسنا، وی با بیان اینکه امروز ما حاضر نیستیم حداقل هزینه‌ها را برای هنرهای ارزشمند بی نظیر هنرمندان داشته باشیم، افزود: هنرمندان خوشنویس جایگاه شاخصی برای خدمتگذاری به امام رضا(ع) را دارند.

داور هفدهمین جشنواره خوشنویسی رضوی بیان ڪرد: هنرمند و هنر نقش مهمی در تفکر بشری دارند و انجمن خوشنویسان ایران همه تلاش خود را برای تربیت هنرمندان انجام می‌دهند.

ڪابلی خانساری خاطرنشان کرد: خراسان بزرگ پایتخت خوشنویسی ایران بوده و هنرمندان بزرگی را در دل خود جای داده است.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی