تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...

اختصاص ۳۰ میلیارد ریال اعتبار برای امدادهوایی در آتش‌سوزی جنگل‌ها

News Image Lead

معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران گفت: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های تخصصی برای امداد هوایی داده شده تا در صورت لزوم استفاده شود، گرچه محدودیت شرایط آب و هوایی در برخی مناطق برای بالگرد وجود دارد.

کد خبر: ۴۳۹۶۰
۱۱:۰۸ - ۱۴ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز ـ محمدفرید لطیفی شامگاه گذشته  ۱۳ آذرماه در جلسه ستاد پیشگیری، هماهنگی و فرماندهی عملیات پاسخ به بحران چهارمحال و بختیاری، اظهار کرد: در مدیریت جامع به موضوعات کم آبی، سیلاب‌ها ، فرسایش خاک، کاهش خسارات و مباحث معیشتی توجه می‌شود، زمانی که به این مباحث به صورت جامع پرداخته شود می‌تواند به تصمیاتی که در کشور گرفته می‌شود، کمک کند.

وی بیان کرد: در قانون پیش‌بینی شده که وزارت دفاع مسئول اطفای حریق هوایی جنگل‌ها است، افزود: ظرفیتی در کشور وجود دارد و در قانون سعی شده تمام ظرفیت‌ها به کار گرفته شده تا کمترین آسیب به مردم وارد شود.


معاون آمادگی و مقابله سازمان مدیریت بحران ادامه داد: چهارمحال و بختیاری هم از این قاعده مستثنی نیست و باید از این ظرفیت استفاده کند، گرچه آیین نامه‌های آن در حال تهیه و تکالیف به دستگاه‌ها در حال ابلاغ است، منابع اعتباری برای آن در نظر گرفته شده که به موقع باید در بودجه استان دیده و در اختیار متولیان امر قرار گیرد.


وی گفت: در قانون این ظرفیت برای دستگاه‌ها مشخص شده و منابع اعتباری برای سایر حوادث نیز در نظر گرفته شده است.


لطیفی اضافه کرد: سبقه کمک مالی برای خشکیدگی درختان بلوط بحثی است که در گذشته مطرح شده و مبالغی به صورت ملی به این امر اختصاص داده شده است، کل منابع در این حوزه هزینه شده که ممکن است مشکلات این استان نسبت به دیگر استان‌ها کمتر بوده و منابع کمتری در اختیار آن قرار گرفته باشد.


وی ادامه داد:  اگر مدیریت جنگل به معنای درست و واقعی انجام شود با مشکل خشکیدگی کمتر مواجه هستیم.


لطیفی در خصوص تجهیزات برای آتش‌سوزی جنگل‌ها، خاطرنشان کرد: با هماهنگی ستاد کل نیروهای مسلح خوشبختانه ۳۰ میلیارد تومان به دستگاه‌های تخصصی برای امداد هوایی داده شده تا در صورت لزوم استفاده شود، گرچه محدودیت شرایط آب و هوایی در برخی مناطق برای بالگرد وجود دارد.

 

ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی