تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اخطاریه هواشناسی درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی

ایسنا نوشت: سازمان هواشناسی با صدور اخطاریه‌ای ضمن پیش‌بینی بارش شدید باران یا برف طی فردا و پس فردا (۱۴ و ۱۵ آذرماه) در نقاط مختلف کشور نسبت به احتمال طغیان رودخانه‌ها و وقوع سیلاب هشدار داد.

کد خبر: ۴۳۹۲۷
۱۵:۵۴ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

اخطاریه هواشناسی درباره تشدید فعالیت سامانه بارشی

دیدارنیوز ـ بر اساس اخطاریه سازمان هواشناسی فردا (۱۴ آذرماه) بارش باران در سواحل گیلان و غرب مازندران حداکثر بین ۵۰ تا ۷۰ میلیمتر و بارش برف در شمال استان‌های اردبیل، آذربایجان شرقی، آذربایجان غربی و ارتفاعات گیلان و مازندران حداکثر ۱۰ تا ۱۵ سانتیمتر رخ می‌دهد. بر اثر این شرایط بالا آمدن آب رودخانه‌ها و آبگرفتگی معابر عمومی و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی پیش‌بینی و احتیاط در تردد و اجتناب از توقف اطراف رودخانه‌ها توصیه می‌شود.

روز جمعه (۱۵ آذرماه) رگبار و رعد و برق و وزش باد شدید برای استان‌های خوزستان، شمال بوشهر،جزایر شمالی خلیج فارس حداکثر بین ۵۰ تا ۱۰۰ میلیمتر و برای استان‌های ایلام، کرمانشاه حداکثر بین ۲۵ تا ۳۵ میلیمتر و بارش برف برای استان‌های کهگیلویه وبویراحمد، چهار محال و بختیاری، دامنه‌های زاگرس درشمال فارس، جنوب وغرب اصفهان، شرق لرستان حداکثر بین ۳۰ تا ۶۰ سانتیمتر و غرب کردستان و شمال قزوین حداکثر ۱۵ تا ۲۵ سانتیمتر پیش‌بینی می‌شود.
    
در این شرایط احتمال طغیان رودخانه‌ها، وقوع سیلاب و بارش تگرگ و صاعقه در مناطق مستعد، متلاطم شدن آب‌های شمال خلیج فارس  و لغزندگی جاده‌های مواصلاتی و کاهش دید وجود دارد و احتیاط در تردد، اجتناب از توقف در اطراف رودخانه‌ها، مسیل‌ها و در مناطق جنوبی انجام اقدامات پیشگیرانه در برابر رویداد رگبار شدید باران، تگرگ و صاعقه توصیه می‌شود.



ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی