تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
مدیرکل آموزش و پرورش استان خبرداد:

اختصاص نیروی حق‌التدریس به خوزستان برای جبران کمبود معلم

مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: به منظور جبران کمبود معلم در آموزش و پرورش خوزستان، با دستور وزیر تعدادی نیروی حق‌التدریس به استان اختصاص داده می‌شود.

کد خبر: ۴۳۹۱۴
۱۴:۵۳ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

اختصاص نیروی حق‌التدریس به خوزستان برای جبران کمبود معلم

دیدارنیوز ـ کوروش مودت امروز (۱۳ آذرماه) در آیین بزرگداشت روز دانشجو و جشن دانشجو معلمان نوورود دانشگاه فرهنگیان که در اهواز برگزار شد، اظهار کرد: دانشگاه فرهنگیان کارخانه انسان‌سازی است. منش معلم باید به گونه‌ای باشد که بتواند نسل آینده را تربیت کند و از همه امکانات موجود، نهایت استفاده را ببرد.
 
وی با بیان اینکه امسال بیش از ۶۰۰ فارغ‌التحصیل از دانشگاه فرهنگیان داریم، افزود: در استان با کمبود نیروی انسانی مواجه هستیم و یکی از منابع تولید نیروی انسانی آموزش و پرورش، دانشگاه فرهنگیان است. در سال جاری حدود سه هزار و ۳۵۰ تا سه هزار و ۵۰۰ معلم بازنشسته می‌شوند. پس از ایجاد طرح رتبه‌بندی معلمان نیز قطعا بر تعداد بازنشستگان افزوده خواهد شد.
 
مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان با بیان اینکه باید برنامه‌ریزی‌ای صورت بگیرد تا نیروی انسانی آموزش و پرورش از یک منبع ثابت تامین شود، ادامه داد: با توجه به اینکه تراز استان در نقل و انتقالات منفی ۵۰۰ است، تا سه سال آینده نمی‌توانیم از محل نقل و انتقالات، نیرو جذب کنیم. تامین نیرو در استان از طریق جذب نیروی حق‌التدریسی، ماده ۲۸ و دانشگاه فرهنگیان است.
 
وی در پایان گفت: خوشبختانه برای جبران کمبود نیرو در آموزش و پرورش، وزیر دستور داد تا تعدادی نیروی حق‌التدریس برای ارتقا شاخص نیروی انسانی به استان اختصاص داده شود. در این زمینه تفاهم‌نامه‌ای بسته شده و اختصاص نیرو فقط برای استان خوزستان در نظر گرفته شده است و در فاصله زمانی نه چندان دور، محقق خواهد شد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی