تیتر امروز

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

سی‌ان‌ان: پایگاه اصفهان آسیب ندید/ نظر یک مقام مطلع درباره سامانه‌های پدافندی ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس سمنان

فرمانده انتظامی استان سمنان گفت: ۱۱۵ کیلو و ۶۰۰ گرم ماده مخدر صنعتی شیشه در عملیات مشترک با پلیس استان‌های سمنان و سیستان و بلوچیستان کشف و یک سوداگر مرگ نیز دستگیر شد.

کد خبر: ۴۳۹۰۷
۱۴:۲۸ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

کشف بیش از ۱۱۵ کیلوگرم شیشه در عملیات مشترک پلیس سمنان

دیدارنیوز ـ سرهنگ عبدالله حسنی روز چهارشنبه به خبرنگاران در سمنان اظهار داشت: در پی چند ماه تلاش و پیگیری مستمر و شبانه‌روزی ماموران پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان بر روی عناصر حمل و قاچاق موادمخدر مشخص شد یکی از مجرمان سابقه دار قصد انتقال محموله‌ای سنگین از شرق کشور به پایتخت را دارد.
 
وی ادامه داد: هماهنگی‌های لازم با پلیس سیستان و بلوچستان برای اجرای عملیات انتظامی و کشف محموله مواد مخدر با هدایت اطلاعاتی لحظه به لحظه از سوی پلیس مبارزه با موادمخدر استان سمنان انجام شد و مامورانی که در محور زابل- زاهدان مستقرشده بودند کامیون حامل مواد را شناسایی و آن را متوقف و در برابر قانون توقیف شد.
 
فرمانده انتظامی استان سمنان تصریح کرد: ریشه‌کنی آثار و پیامد‌های شوم فردی و اجتماعی اعتیاد به موادمخدر به خصوص از نوع صنعتی نیازمند عزم و مشارکتی ملی و همه جانبه است.
 
حسنی تقدیم هزاران شهید و جانباز در راه مبارزه با سوداگران مرگ را نشان از عزم قاطع پلیس در این مبارزه خواند و افزایش تعامل و همکاری آحاد جامعه و تمام نهاد‌ها و دستگاه‌ها را خواستار شد.
منبع: ایرنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی