تیتر امروز

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد
گفت و گوی دیدار در برنامه جامعه پلاس با یک جامعه شناس:

حسام سلامت:در حال تجربه جنگ داخلی هستیم/سرنوشت جنگ،می‌تواند آینده ما را تعریف کند/ جامعه چندبار به حاکمیت فرصت تغییر داد

"جامعه پلاس" عنوان برنامه جدیدی از دیدارنیوز است که ذیل این برنامه همه دغدغه‌های اجتماعی مانند زنان، محیط زیست، آسیب‌های اجتماعی، مهاجرت، حاشیه نشینی و ..با حضور کارشناسان تحلیل و بررسی می‌شود.
حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

حماس: بیش از ۳۴۱۸۰ فلسطینی قربانی جنگ شده‌اند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
گزارش استاندار از آخرین وضعیت پروژه‌های مهم راهی البرز:

قطار هشتگرد به زودی روی ریل می‌رود/ همت در انتهای راه

استاندار البرز گفت: در پروژه همت پیمانکار قول داده دو لاین پروژه منهای تونل جنوبی را تا بهمن ماه به بهره برداری برساند.

کد خبر: ۴۳۸۹۸
۱۳:۵۹ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

قطار هشتگرد به زودی روی ریل می‌رود/همت در انتهای راه

دیدارنیوز ـ عزیزاله شهبازی امروز چهارشنبه ۱۳ آذرماه در حاشیه بازدید از پروژه‌های راهی استان اظهار کرد: علی رغم اینکه برای تامین اعتبار مورد نیاز جهت تکمیل پروژه‌های عمرانی استان با مشکلات زیادی مواجه هستیم، ولی اجازه نمی‌دهیم این مشکلات مانع از تحقق اهداف پیش بینی شده در این حوزه شود.
 
وی با تاکید بر اینکه میانگین تردد در محور‌های مواصلاتی البرز بیش از سه برابر میانگین کشوری است؛ ادامه داد: عمده پروژه‌هایی که از زمان روی کار آمدن دولت تدبیر در امید در استان در حال اجراست مربوط به راه‌ها است.
 
وی توضیح داد: پروژه اتوبان شهید همت، آزادراه تهران- شمال و قطار برقی هشتگرد-کرج بخشی از این پروژه‌ها هستند.
 
شهبازی افزود: برای پروژه قطار برقی هشتگرد-کرج در فاصله زمانی سه ماه بیش از ۳۰۰ میلیون تومان اعتبار تخصیص یافته که این تخصیص از زمان آغاز آن بی نظیر بوده است.
 
این مسئول افزود: با حضور مقامات کشوری به زودی شاهد افتتاح پروژه قطار برقی کرج - هشتگرد و اتوبان شهید همت هستیم.
 
وی با اشاره به آخرین وضعیت پروژه آزادراه آبیک -چرمشهر اظهار کرد: این پروژه در مراحل پایانی قرار دارد و تنها ۹ کیلومتر از آن در محدوده تالاب صالحیه باقی مانده که پیش بینی می‌شود با سرعت فعلی این پروژه در اوایل سال ۹۹ زیر بار ترافیک برود.
 
وی با بیان اینکه در پروژه هشتگرد به طالقان نیز چهار پیمانکار به طور همزمان مشغول کار هستند؛ گفت: قرار بود این پروژه در تابستان به بهره برداری برسد، ولی به خاطر افزایش ایمنی و اعمال پیوست‌های زیست محیطی به تاخیر افتاده است.
 
شهبازی ادامه داد: پیوست زیست محیطی این پروژه مجددا مورد ارزیابی قرار گرفته و وضعیت ساختار‌های ایمنی آن نیز به میزان قابل توجهی افزایش داشته است.
 
وی گفت: تا کنون ۵۰ میلیارد تومان اعتبار برای تکمیل این پروژه تخصیص یافته و در صورت نیاز این اعتبار افزایش می‌یابد.
 
استاندار البرز توضیح داد: در پروژه همت هم پیمانکار قول داده دو لاین پروژه منهای تونل جنوبی را تا بهمن ماه به بهره برداری برساند.
 
وی اضافه کرد: در بحث جذب اعتبارات عمرانی مشکلی نداریم و بخشی از اسنادی که در سال‌های گذشته باقی مانده و برگشت خورده بود امسال جذب شده است.
 
وی توضیح داد: اعتبارات عمرانی البرز در سال ۹۸ در مقایسه با ادوار گذشته ۱۵درصد رشد داشتیم و برای سال ۹۹ هم نسبت به متوسط کشوری هفت درصد رشد داشته ایم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی