تیتر امروز

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند
گزارش اختصاصی دیدارنیوز از مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم

سردار علایی: نابودی اسرائیل حتمی است، چون امام (ره) فرمودند

سردار حسین علایی در مراسم چهل و چهارمین سالگرد شهادت محمد منتظرالقائم ضمن بیان روایت خود از عملیات آمریکایی طبس و نحوه به شهادت رسیدن منتظرالقائم، در دفاع از عملیات ایران علیه اسرائیل گفت: اسرائیل...
در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی
عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران در تنگنای بیست و نهم

در جستجوی روزنه‌ای حدفاصل ساختار حقیقی و حقوقی

در بیست و نهمین برنامه از تنگنا و فصل سوم آن، حامد شجاعی میزبان عماد بهاور، عضو شورای مرکزی نهضت آزادی ایران است و درباره تحولات درونی این تشکل و برخی مسائل مهم فضای سیاسی گفت‌وگو کرده است.
تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد
«دیدارنیوز» چالش‌های تیم اقتصادی دولت را بررسی کرد:

تیم اقتصادی دولت، دردی که درمان نمی‌شود/ خلجی: بیکاری، تورم و نقدینگی کاهشی و اقتصاد در حال رشد، تیم اقتصادی دست نمی‌خورد

از ابتدای شروع به‌کار دولت سیزدهم تحلیل‌گران از تیم اقتصادی انتقاد کرده‌اند و معتقدند دولت و مجلس به دلیل نگاه‌‌های سیاسی دست به تغییر مثبت در کابینه نمی‌زند. گزارش جای نکاهی اجمالی به این موضوع...

ترویج ازدواج آسان دانشجویی در دانشگاه‌های استان اردبیل

رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل به ترویج ازدواج آسان دانشجویی در دانشگاه‌های استان اردبیل تاکید کرد.

کد خبر: ۴۳۸۹۰
۱۳:۳۲ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

ترویج ازدواج آسان دانشجویی در دانشگاه‌های استان اردبیل

دیدارنیوز ـ حجت‌الاسلام والمسلمین عبدالله حسنی در نشست خبری با خبرگزاری‌های استان اردبیل ضمن تبریک روز دانشجو، گفت: بصیرت و بیداری از دوران قبل انقلاب و بعد انقلاب از دانشگاه شروع شده است بطوریکه دانشجویان همیشه دشمن شناس بوده و حقایق را به دنیا اعلام کرده‌اند.
 
وی با بیان اینکه بیش از ۵۰ برنامه به مناسبت روز دانشجو در حوزه‌های در دانشگاه محقق اردبیلی برگزار می‌شود، افزود: در آستانه انتخابات مجلس شورای اسلامی قرار داریم بطوریکه لازم است در این خصوص بحث معرفت‌افزایی مدنظر قرار گیرد.
 
وی با تاکید بر حضور پرشور مردم در انتخابات پیش رو، گفت: این حضور مهر باطلی بر توطئه‌های دشمنان خواهد بود.
 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اظهار کرد: بیداری اسلامی و دینی امروز در جامعه و دانشگاه‌ها باید بیشتر احساس شود.
 
حسنی با بیان اینکه ستاد ازدواج دانشجویی نهاد رهبری از چند سال گذشته بحث ازدواج آسان را در دانشگاه‌ها مورد توجه قرار داده است، گفت: دانشجویانی که اول فروردین ۱۳۹۷ تا ۳۰ آذر ۱۳۹۸ ازدواج آن‌ها ثبت شود، می‌توانند در سامانه ازدواج دانشجویی ثبت نام نموده و از تسهیلات آن بهره‌مند شوند.
 
وی با اشاره به ایجاد بنیاد حامیان دانشگاه محقق اردبیلی، گفت: در همین راستا ساخت خوابگاه متاهلی مدنظر قرار دارد. همچنین هیچ دانشجویی به دلیل فقر مالی از تحصیل محروم نخواهد شد.
 
رئیس دفاتر نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه‌های استان اردبیل با بیان اینکه در آستانه سالروز وحدت حوزه و دانشگاه قرار داریم، گفت: برای ایجاد همدلی در جامعه باید به وحدت و همدلی در دانشگاه و حوزه توجه داشته باشیم.
 
حسنی با بیان اینکه از یک سال گذشته مجوز تدریس اساتید دروس معارف در استان صادر می‌شود، افزود: در حال حاضر بیش از ۱۲۰ نفر استاد مدعو دروس عمومی در دانشگاه‌های استان مشغول تدریس هستند.
 
وی خاطرنشان کرد: اعزام دانشگاهیان به عتبات عالیات و پیاده روی اربعین، ضیافت اندیشه اساتید، توسعه کرسی‌های آزاداندیشی، تجلیل از فعالان حجاب و عفاف نیز از سایر فعالیت‌های دفتر نهاد رهبری می‌باشد.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی