تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ ایران قواعد جدیدی را تحمیل کرد/ سوناک و نتانیاهو امشب صحبت می‌کنند

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...

رشد ۲۳ درصدی گردشگران در کردستان

بر اساس آمار‌های رسمی در ۶ ماه نخست امسال بیش از ۱۳۱ هزار و ۶۱۲ نفر گردشگر در استان اقامت داشته‌اند که این میزان نسبت به مدت مشابه سال گذشته رشد ۲۳ درصدی را نشان می‌دهد.

کد خبر: ۴۳۸۸۰
۱۳:۰۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

رشد ۲۳ درصدی گردشگران در کردستان

دیدارنیوز ـ حمید اسکندری اظهار داشت: وضعیت گردشگری پایدار استان با توجه به تقویت زیر ساخت‌ها در این زمینه ۲۳ درصد رشد داشته است.
 
 وی گفت: هم اکنون در استان کردستان سه هزار و ۵۱۱ تخت در قالب ۳۲ هتل، ۲۴ مهمانپذیر، ۸۵ خانه مسافر و ۱۶ اقامتگاه بوم‌گردی آماده پذیرش مسافران است.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری کردستان افزود: اقامت‌های بوم‌گردی در سطح استان رشد چشمگیری داشتە است و پیش‌بینی می‌شود تا آخر سال جاری در سطح استان ٤۰ اقامت بوم‌گردی داشتە باشیم.
 
اسکندری اعلام کرد: از لحاظ رعایت استاندارد‌های در نظر گرفته شده برای اقامتگاه‌های بوم‌گردی رتبه سوم کشور را کسب کرده ایم.
 
وی با اشاره به این که گردشگری، محور توسعه کردستان است تصریح کرد: در زمینە گردشگری ۶۱۱ نفر مشغول بە کار هستند کە در زمینە‌های مختلف آموزش دیدە‌اند تا با ارائە خدمات لازم بە گردشگران بتوانیم موجب جلب رضایت گردشگران شویم.
 
معاون گردشگری اداره کل میراث فرهنگی کردستان در ادامه از پرداخت ۲۲ میلیارد و ۹۰۰ میلیون تومان تسهیلات به سرمایه گذاران بخش خصوصی خبر داد و گفت: از مجموع ۲۵۰ موافقت اصولی برای طرح‌های سرمایه‌گذاری، شاهد صدور مجوز برای ۵۰ طرح بوده‌ایم که از این لحاظ کردستان رتبه پنجم کشوری را به خود اختصاص داده است.
 
اسکندری خاطرنشان کرد: تبلیغات لازم در بحث گردشگری و کتاب راهنمای گردشگری کردستان کە در سال ۹٦ از آن رونمایی شد سهم عظیمی در جذب گردشگر‌های داخل و خارج از کشور بە این استان دارد.
 
وی با اشاره به بیان کرد: کردستان در سال ۲۰۲۱ میلادی میزبان کنفرانس جهانی گردشگری طبیعی خواهد بود و امیدواریم این کنفرانس به نحو احسن برگزار شود.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی