تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

۲۸ روستای اسدآباد آب و فاضلاب ندارند

مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد گفت: ۲۸ روستای اسدآباد تحت پوشش آبفار نبوده و باید کلیه تأسیسات آبرسانی این روستا‌ها بهسازی و نوسازی شود.

کد خبر: ۴۳۸۴۶
۱۰:۵۱ - ۱۳ آذر ۱۳۹۸

۲۸ روستای اسدآباد آب و فاضلاب ندارند

دیدارنیوز ـ احد احدی‌ایمان اظهار کرد: در حال حاضر ۹۲ درصد جمعیت روستایی اسدآباد شامل ۷۴ روستا تحت پوشش شرکت آبفار بوده که کمتر از ۲۰ درصد از تأسیسات آبرسانی این روستا‌ها فرسوده است و نیاز به بهسازی دارد.
 
وی فرسودگی تأسیسات آبرسانی روستا‌هایی که تحت پوشش آبفار نیستند را بیشتر از ۸۰ درصد برشمرد و افزود: این روستا‌ها در اولویت اعتباری قرار دارند و پیگیر هستیم تا در تأسیسات این روستا‌ها تأمین، تجهیز، انتقال و توزیع ایجاد شود ضمن اینکه هر ساله این چرخش انجام شده است.
 
احدی‌ایمان با بیان اینکه کلرزنی آب در کلیه روستا‌های تحت پوشش اسدآباد انجام می‌گیرد، تصریح کرد: کلرزنی برای روستا‌ها شامل سه دسته گازی، مایع و نمک طعام بوده که با توجه به شرایط هر روستا برای کلرزنی آب روستایی از یکی از سه نوع کلرزنی استفاده می‌شود.
 
وی خاطرنشان کرد: دستگاه کلرزنی نمک طعام از جمله دستگاه‌های کلرزنی بوده که به تازگی برای این شرکت تأمین شده و مورد استفاده قرار می‌گیرد و در استان همدان شهرستان اسدآباد بیشترین استفاده را در کلرزنی آب روستایی از نمک طعام دارد.
 
مدیر امور آب و فاضلاب روستایی شهرستان اسدآباد مطلوبیت میکروبی آب شرب روستا‌های تحت پوشش این شهرستان را در ۹ سال گذشته ۱۰۰ درصد برشمرد و یادآور شد: در حال حاضر مطلوبیت کلرسنجی آب شرب روستا‌های تحت پوشش اسدآباد نیز ۶۴ درصد است.
 
وی با اشاره به تغییر سبک زندگی مردم در سطح روستا‌ها اظهار کرد: متأسفانه به علت کمبود اعتبارات و مضایق بودجه ای، نرخ بالای فرسودگی تأسیسات آبرسانی، تورم و افزایش هزینه‌های اجرایی و بهره برداری از تأسیسات، توسعه و به روز نبودن تأسیسات آبرسانی همگام با تغییر سبک زندگی روستائیان انجام نگرفته و شکل فعلی، تحمل مردم درباره کمیت و کیفیت آب شرب در دسترس کاهش پیدا کرده که این امر یکی از عمده‌ترین مسائل درگیر امور آبفار این شهرستان است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی