تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرج/ شهرداری نظارت کند

مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز با اشاره به افزایش نرخ کراسه تاکسی برخی خطوط تاکسی در کرج، از شهرداری خواست این موضوع را بررسی و نظارت کند.

کد خبر: ۴۳۴۴۹
۱۰:۵۱ - ۱۰ آذر ۱۳۹۸

افزایش نرخ کرایه تاکسی در کرج/ شهرداری نظارت کند

دیدارنیوز ـ علی اکبر مختاری صبح یکشنبه در جلسه ستاد تنظیم استان، اظهار کرد: در روز‌های نخستِ پس از اصلاح قیمت بنزین، تمامی خطوط و و تاکسیرانی نرخ را بالا برده بودند، اما بسیاری از خطوط نرخ‌ها را به قبل بازگرداندند و تنها چند خط هنوز افزایش قیمت دارند.
 
وی با بیان اینکه علیرغم گشت‌های تاکسیرانی و انجام بازرسی‌ها برخی خطوط تاکسیرانی هنوز افزایش نرخ تاکسی‌ها را اعمال می‌کنند، گفت: لازم است در خصوص کنترل نرخ تاکسی‌های شهری، تدابیر لازم از سوی سازمان حمل و نقل بار و مسافر شهرداری کرج صورت گیرد.
 
مدیرکل تعزیرات حکومتی استان البرز تاکید کرد: افزایش نرخ کرایه در میان آژانس‌ها نیز هنوز وجود دارد.
 
مختاری در بخش دیگری عنوان کرد: در بحث مدیریت پسماند و انتقال آن، علیرغم اینکه ماشین‌های حمل پسماند‌های بیمارستانی گازسوز هستند در کرج شاهد افزایش ۴۰۰ درصدی نرخ حمل هستیم.
 
وی اضافه کرد: تیم‌های بازرسی تعزیرات حکومتی به صورت مستمر در سطح شهر وضعیت بازار را کنترل می‌کنند.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی