تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
تساوی سپاهان – استقلال در تماشایی‌ترین بازی لیگ؛

زیبا؛ مثل فوتبال!

امروز در شرایطی که شهر خودرو در برابر نفت آبادان تن به شکست داد و زمینه را برای نزدیک شدن استقلال و سپاهان به صدر جدول ایجاد کرده بود، بازی این دو تیم در اصفهان بسیار زیبا و پرهیجان با تساوی به سرانجام رسید.

کد خبر: ۴۳۳۸۳
۱۷:۳۲ - ۰۹ آذر ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: به نظر می‌آید هفته دوازدهم لیگ برتر فوتبال ایران، به این زودی‌ها از ذهن علاقمندان به فوتبال پاک نشود. برخورد بسیار تماشایی سپاهان و استقلال در ورزشگاه نقش جهان آنقدر دراماتیک و جذاب بود که به نظر یک سر و گردن از سطح فوتبال ایران بالاتر ایستاد و هواداران فوتبال را لبریز از هیجان و لذت کرد.
 
 
زیبا، مثل فوتبال!

امروز در شرایطی که شهر خودرو در برابر نفت آبادان تن به شکست داد و زمینه را برای نزدیک شدن استقلال و سپاهان به صدر جدول ایجاد کرده بود، بازی این دو تیم در اصفهان بسیار زیبا و پرهیجان به سرانجام رسید. با وجود میزبانی سپاهان، استقلال سراپا حمله بود و زرد‌های اصفهان را تحت فشار قرار داد. بازی در شرایطی که با برتری و مالکیت استقلال پیش می‌رفت ناگهان تغییر کرد و سپاهان از یک لحظه غفلت و فاصله ایجاد شده بین خطوط استقلال استفاده کرده و توسط گئورگی ولیسیانی به گل رسید.

این گل قدری آبی‌ها را به عقب راند، اما شاگردان استراماچونی مجددا فشار را روی دروازه سپاهان زیاد کردند. در نیمه دوم بازی، فشار استقلال زیاد شد تا جایی که در دقیقه ۵۱ بازی ضربه کرنر استقلالی‌ها به دست کیروش استنلی در محوطه جریمه سپاهان برخورد کرد، اما داور اعلام ضربه پنالتی نکرد. این اتفاق با اعتراض بسیار زیاد آبی‌ها همراه بود، اما در تصمیم داور تغییری ایجاد نکرد. آبی‌ها که یک بار هم در نیمه اول تیر دروازه سپاهان را لرزانده بودند دوباره به حملات پردامنه و سریع خود ادامه دادند و بالاخره در دقیقه ۵۷ با ضربه فوق العاده مهدی قائدی به گل تساوی دست پیدا کردند.
 
 
زیبا، مثل فوتبال!

با این گل همچنان بازی تماشایی و فیزیکی دو تیم ادامه پیدا کرد تا اینکه آبی‌ها یک بار دیگر با ارسال ضربه کرنر از سوی قائدی و ضربه سر تماشایی شیخ دیاباته گل زدند. این گل تا حد زیادی استقلال را از نتیجه بازی مطمئن کرد، اما همین غفلت باعث شد که نتیجه در لحظات پایانی یک بار دیگر تغییر کند. امید نورافکن بازیکن سابق استقلال در دقیقه آخر بازی و در پی یک دریافت در محوطه جریمه، توپ را از بین پا‌های مدافعان استقلال شوت کرد و با چاشنی شانس، گل تساوی را به ثمر رساند. این گل همانطور که سپاهان را از شکست رهانید، این تیم را به صدر جدول هم بازگرداند، در حالی که اگر استقلال به برد می‌رسید صدرنشینی را هم در اختیار می‌گرفت.

اما بازی پرسپولیس و نساجی هم با وجود صاف شدن آسمان تهران برگزار نشد تا صدر جدول فعلا بین سپاهان، شهرخودرو و استقلال تقسیم شود.
 
 
زیبا، مثل فوتبال!
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی