تیتر امروز

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران
انتقام ایران از اسرائیل پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

آژانس: آسیبی به سایت‌های هسته‌ای اصفهان وارد نشد/ تکذیب ممنوعیت پرواز عراق - ایران

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

طرح جدید بهزیستی برای درمان معتادان

معاون توسعه پیشگیری و درمان سازمان بهزیستی کشور از طرح جدید این سازمان برای درمان معتادان داوطلب به نام «الگوی جامع درمان و بازتوانی معتادان» خبر داد.

کد خبر: ۴۳۲۴۱
۱۸:۰۸ - ۰۸ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - فرید براتی سده با بیان اینکه الگوی درمانی جدیدی برای معتادان از سوی سازمان بهزیستی کشور آغاز شده است، گفت: مدتی پیش طرحی به نام «الگوی جامع درمان و بازتوانی معتادان» آغاز شده است. در این طرح معتادان تمایلی (داوطلب) و نه معتادان پرخطر به مراکز روزانه درمان معتادان( DIC) مراجعه می‌کنند.

وی با بیان اینکه این افراد در DICها به مدت چهار ماه اقامت دارند و بستری هستند، اظهار کرد: بعد از این مدت نیز معتادان درمان شده تا یک سال ابتدا روزی سه بار، سپس روزی دو بار و در دو ماه پایانی نیز روزی یکبار با مراجعه به مراکز  مذکور، تحت آموزش قرار می‌گیرند. همچنین انجام مدیریت مورد، کارگاه‌های آموزشی و تمام خدماتی که در مراکز درمان اعتیاد در اختیار معتادان قرار می گیرد، برای این افراد فراهم می‌شود.

به گفته براتی سده اولین مرکز برای طرح مذکور حدود یک ماه پیش در اصفهان افتتاح شده است و مرکز دوم نیز آماده افتتاح در کرمانشاه است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
وحدت اسدی طولش
|
Iran, Islamic Republic of
|
۲۳:۵۴ - ۱۳۹۸/۰۹/۰۸
0
0
سلام بخدا به قران به امام حسین به دین به پیغمبر من از اقای قبادی من معلول هستم متاهل دوتا دختر دارم مستمریم ۵ساله قطع شده من خونه هم ندارم هیچی مادی ندارم راضی نیستم به خدا من خیلی پیامدادم پاسخی نیست میدونم به قران روزی خودمو خلاص میکنم ولی اول همه چیزو مینویسم به فران به خدا به حضرت روقیه این کارو میکنم اخر اخر اخر خط فقر هستم یک ساله نتونستم گوشت واسه بچه هام بگیرم .خدا پیغمبر امام هیچ کدام‌واسم کاری نکرون یه عمرخداراصدا زدم گفتم مسعولین که کاری نمیکنن ولی خداهم کمکم نکرد .معیوسم از همه کس .این بار تا دیر نشده اقای وحید قبادی کمک کن .فقط مقصر خودتی .چون خودت گفتی که با وام ۵میلیونی مستمری قطع نمیشه .همه چیزو گفتم منتظر جواب هستم
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی