تیتر امروز

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

هشدار حزب الله به اسرائیل/ ادعای نیویورک‌تایمز درباره حادثه اصفهان

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.

اطلاعی از تعداد کشته‌شده‌ها و بازداشتی‌ها در اعتراضات کرمانشاه ندارم

یک نماینده مجلس گفت: باید آمار کشته‌ شدگان و مجروحان حوادث اخیر را اعلام کنند تا از پخش شایعات جلوگیری شود.

کد خبر: ۴۳۰۷۵
۱۱:۵۳ - ۰۶ آذر ۱۳۹۸

دیدارنیوز - سیدقاسم جاسمی درباره حوادث اخیر در کرمانشاه و کشته و دستگیر شدن برخی افراد گفت: کرمانشاه هم یکی از شهرهایی بود که دست‌خوش این موضوعات شد و خسارت‌های مادی هم به شهر ما رسید.

نماینده مردم کرمانشاه در پاسخ به سوالی درباره تعداد دستگیرشدگان و کشته‌ها در حوزه انتخابیه‌اش گفت: اطلاع دقیقی ندارم ولی در مجموع هم کشته و هم مجروح داشتیم و هم شهید و جانباز. اما تعداد هم خیلی زیاد و قابل توجه نبوده است.

وی در پاسخ به این سوال که چقدر ضرورت دارد جهت جلوگیری از بروز شایعات، این تعداد از سوی دستگاه‌های ذیربط بیان شود و اینکه شما به عنوان نماینده مردم چه تلاش‌هایی در این بخش کردید؟ گفت: بنده اعتقاد دارم آمارها باید مشخص شود اما آمار باید به صورت متمرکز و در سطح ملی منتشر شود یعنی الان استان کرمانشاه، کردستان، فارس و هر استانی این‌ها را باید به فوریت‌ها و وزرات بهداشت و جاهایی که لازم است، بدهند.

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس با اشاره به افرادی که در بیمارستان‌ها بستری شده‌اند، گفت: واقعیتش خیلی از نماینده‌ها اطلاع ندارند که تعداد چقدر است ولی باید این‌ها را اعلام کنند که از  پخش شایعات و مسائل این چنینی جلوگیری شود.

وی درباره شایعاتی مبنی بر اخذ مبالغی از سوی برخی نهادها برای تحویل پیکر جانباختگان مطرح می‌شود گفت: اصلا اینطور نیست. شایعه است. مگر چنین چیزی می‌شود؟ با عقل هم جور در نمی‌آید.
منبع: ایلنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی