تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...
رئیس اداره منابع طبیعی دهلران:

۲ هزار هکتار از اراضی ملی دهلران جنگل‎کاری می‎شود

رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران گفت: همزمان با طرح ملی وحدت نهال کاری ۲ هزار هکتار از اراضی بیابانی دهلران جنگل کاری می‌شود.

کد خبر: ۴۲۵۷۱
۱۲:۲۵ - ۰۲ آذر ۱۳۹۸

۲ هزار هکتار از اراضی ملی دهلران جنگل‎کاری می‎شود

دیدارنیوز ـ نصرالله پارسه ظهر شنبه در برنامه وحدت نهال کاری که با حضور فرماندار، امام جمعه، مسئولان و جمعی از شهروندان و سازمان‌های مردم نهاد در منطقه بالا دست شهرک صنعتی برگزار شد، اظهار داشت: باتوجه به شرایط آب هوایی شهرستان دهلران امسال ۲هزار هکتار در سطح شهرستان دهلران نهال کاری می‌شود.
 
وی افزود: این سطح با گونه‌های کنار، کهور، بلوط، بادام، بنه و زالزاک نهال کاری می‌شود که می‌طلبد مردم وسازمان‌های مردم نهاد در این راستا مشارکت کنند.
 
رئیس منابع طبیعی و آبخیزداری دهلران با اشاره به وجود ۲۵۹ هزار هکتار سطح عرصه بیابانی شهرستان، گفت: تاکنون از این میزان ۴۰ هزار هکتار بیابان زدایی شده است.
 
پارسه از بیابان زدایی در سطح ۲۰ هزار هکتار از اراضی شهرستان در سال جاری خبر داد و افزود: کار بیابان زدایی در ۲۰ هزار هکتار دیگر برای سال آینده پیش بینی شده است.
 
وی با اشاره به اجرای نهضت سبز در روستا‌های ابوغویر، چم هندی، صمانه و سادات دانشگر افزود: در برنامه سال جاری همچنین ۵۰۰ هکتار از اراضی ملی بخش‌های زرین آباد و سراب میمه با بذر، نهال غنی سازی می‌شود.
 
 امام جمعه شهرستان دهلران گفت: منابع طبیعی وآبخیزداری شهرستان دهلران اقدامات مناسبی در راستای توسعه جنگل و کاشت درخت در سطح شهرستان دهلران انجام داده است.
 
حجت الاسلام سید محسن موسوی بیان داشت: باتوجه به شرایط آب هوایی شهرستان و مبارزه با بیابان زدایی و از طرفی کاهش گرد و غبار باید توسعه جنگل کاری در دستور کار مسئولان باشد.
 
 وی تصریح کرد: حضور مردم شهرستان دهلران در وحدت نهال کاری نشان می‌دهد که مردم این شهرستان مردمی طبیعت دوست هستند.
 
امام جمعه شهرستان دهلران عنوان کرد: باتوجه به گرمای منطقه قطعا باید به فکر توسعه جنگلک اری باشیم وطبیعت دهلران نیازمند درخت کاری وتوسعه جنگلک اری است
 
درپایان این مراسم به قید قرعه به ۲۰ نفر از شرکت کنندگان در وحدت نهال کاری جوایزی اهدا شد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی