تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

قدردانی واعظی از حمایت رهبری از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین

رئیس دفتر رئیس جمهوری با تقدیر از حمایت صبح امروز رهبر انقلاب اسلامی از تصمیم سران قوا در اصلاح قیمت بنزین گفت: حمایت ارزشمند مقام معظم رهبری نشان می‌دهد شجاعت و تدبیر در زمان تصمیم‌گیری برای انجام جراحی‌های اقتصادی با هدف حمایت از معیشت مردم و بهبود شرایط اقتصادی کشور یکی از مطالبات رهبر انقلاب است.

کد خبر: ۴۱۹۲۲
۱۵:۱۵ - ۲۶ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - محمود واعظی با بیان اینکه "هدف اصلی این طرح کمک معیشتی به طبقه متوسط و کمتر برخوردار می‌باشد"، اظهارداشت:دولت از سال گذشته همواره به دنبال منابع مورد نیاز برای کمک معیشتی به حدود 60 میلیون نفر می‌باشد که با اصلاح قیمت بنزین همه درآمدها میان آنها توزیع می‌شود. حدود نیمی از خانوارهای کشور خودرو ندارند و با این طرح بیشتر از درآمد بنزین بهره خواهند برد.

رئیس دفتر رئیس جمهوری همچنین تاکید کرد: اکنون راه بهانه جویی و ایرادگیری و مانع گذاری در راه دولت که مجری این تصمیم بزرگ اقتصادی است بسته شده و امیدواریم همه مسئولین و صاحبنظران با همدلی و وحدت بتوانیم به خوبی این طرح را اجرا کنیم.

 واعظی همچنین با اشاره به بیانات رهبر انقلاب درباره قیمت دیگر کالاها، تاکید کرد: دولت قطعا این موضوع را در نظر دارد و تلاش خواهد کرد با نظارت و مدیریت بازار، اجازه برخی سودجویی‌ها و گرانی  دیگر کالاها را ندهد و با حمایت‌های معیشتی، نگرانی‌های مردم را برطرف کند.

رییس دفتر رییس جمهور با اشاره  به اعتراضات مردم در برخی  شهرها افزود: دولت همواره تاکید کرده اعتراض امری عادی و از حقوق مسلم مردم و شهروندان است و همه ما می بایست در کنار مردم و شنونده نظرات و مطالبات آنها باشیم.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی