تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...

شاخص هوای اصفهان در وضعیت سالم

کیفیت هوای کلانشهر اصفهان در ایستگاه‌های پایش دائم، برحسب شاخص کیفیت هوا (AQI) به عدد ۹۶ و به وضعیت سالم رسید.

کد خبر: ۴۱۶۹۷
۱۱:۵۳ - ۲۵ آبان ۱۳۹۸

شاخص هوای اصفهان در وضعیت سالم

دیدارنیوز ـ کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا اظهار کرد: وضعیت آلودگی هوای شهر اصفهان از صبح روز سه شنبه ۲۱ آبان ماه با افزایش آلودگی هوا و تشکیل جلسه کمیته اضطراری، در ایستگاه‌های پایش دائم، بر حسب شاخص کیفیت هوا (AQI) به عدد ۱۱۳ و روز چهارشنبه به میزان ۱۲۸ رسید و همچنین روز پنجشنبه به دلیل انباشت آلاینده‌ها شاخص هوا به ۱۴۳ رسید و شاهد بیشترین میزان آلودگی بودیم، اما خوشبختانه در روز جمعه کاهش نسبی هوا به وجود آمد و شاخص کیفیت هوا به ۱۲۸ رسید.
 
محمود مزارع ادامه داد: خوشبختانه از اواخر روز گذشته با وزش باد ناپایدار، وضعیت هوای شهر اصفهان در خیابان استانداری به شاخص ۱۰۳، خیابان رودکی به ۸۹، خیابان پروین به ۹۸ و خیابان دانشگاه به عدد ۹۲ رسید و میانگین شهر اصفهان با شاخص ۹۶ به وضعیت سالم رسید.
 
کارشناس مسئول بررسی آلودگی هوا اضافه کرد: طبق پیش بینی هواشناسی استان اصفهان، تا پایان هفته شاهد وزش باد و باران و ناپایداری هوا خواهیم بود و طبق این پیش بینی تا پایان هفته مشکل آلودگی هوا را نخواهیم داشت.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی