تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
رئیس اداره جهاد کشاورزی میامی:

پیش‌بینی افزایش تولید عسل در میامی

رئیس اداره جهاد کشاورزی میامی بابیان اینکه درمجموع تعداد ۵۸۱ کندوی عسل در سطح این شهرستان وجود دارد، گفت: افزایش تولید این محصول پیش‌بینی می‌شود.

کد خبر: ۴۱۵۰۹
۱۴:۴۸ - ۲۲ آبان ۱۳۹۸

میامی ۵۸۱ کندوی عسل دارد/ پیش‌بینی افزایش تولید عسل

دیدارنیوز ـ علی‌اصغر محمدی ظهر چهارشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره جهاد کشاورزی میامی ضمن بیان اینکه درمجموع تعداد ۵۸۱ کندو در سطح این شهرستان وجود دارد، ابراز داشت: سال گذشته از این تعداد، چهار هزار و ۸۳۳ کیلوگرم عسل تولیدشده است.
 
وی با بیان اینکه تولید سایر فرآورده‌های این زنبورستان‌ها نیز طی سال قبل از قبیل ژل رویال، گرده، موم و بره موم ۱۶۰ کیلوگرم بوده است، افزود: علاوه بر خود تولید عسل، این محصولات نیز طرفداران بسیاری را دارد که توجه به آن می‌تواند باعث ایجاد ارزش‌افزوده و رونق اقتصادی در منطقه شود.
 
رئیس اداره جهاد کشاورزی میامی بابیان اینکه سال گذشته ۱۷ نفر در شهرستان به کار پرورش زنبور عسل پرداختند، ابراز داشت: زنبورداری ازجمله مشاغلی است که طی سال‌های اخیر نظر بهره‌برداران را به خود جلب کرده، زیرا هر کشاورزی می‌تواند در کنار کار خود این شغل را نیز داشته باشد.
 
محمدی با بیان اینکه افزایش تولید عسل در دستور کار قرار دارد، اضافه کرد: با پایش و توسعه زنبورداری پیش‌بینی می‌شود امسال در تعداد بهره‌بردار، کندو و تولید عسل در میامی افزایش وجود داشته باشد.
منبع: مهر
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی