تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری

حمله ایران به اسرائیل/ جمهوری اسلامی تجاوز به منافع خود را بر نمی‌تابد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...

توافق بی‌سر و صدای پرسپولیس و براندائو؛ جونیور این هفته فسخ می‌کند

پرسپولیسی‌ها به جونیور گفته‌اند تو دیگر در تفکر کالدرون جایی نداری و بهتر است زودتر به فکر یک تیم جدید باشی... آن‌ها با مدیربرنامه جونیور هم به توافق رسیدند.

کد خبر: ۴۱۳۷۶
۱۶:۰۰ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - بعد از حرف‌های تند سرمربی پرسپولیس علیه جونیور براندائو معلوم بود این بازیکن برزیلی دیگر جایی در پرسپولیس نخواهد داشت.

انصاری‌فرد هم به صورت خصوصی گفته بوده نیم‌فصل با جونیور فسخ می‌کند، اما حالا خبر می‌رسد پرسپولیس و جونیور در تعطیلات جدید لیگ برتر با هم به توافق رسیدند همین حالا قرارداد را فسخ کنند. گویا جونیور که می‌داند دیگر شانس بازی کردن در پرسپولیس را ندارد، راضی شده فقط حقوق ماهانه‌اش را بگیرد و بدون دریافت غرامت از پرسپولیس جدا شود.

پرسپولیسی‌ها به جونیور گفته‌اند تو دیگر در تفکر کالدرون جایی نداری و بهتر است زودتر به فکر یک تیم جدید باشی... آن‌ها با مدیربرنامه جونیور هم به توافق رسیدند. با این حساب تا پایان همین هفته قرارداد جونیور براندئو فسخ می‌شود و او طی روز‌های آینده از ایران می‌رود.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی