تیتر امروز

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران
مربیان و ورزشکاران رشته‌های رزمی در دیدارنیوز دغدغه‌ها و مطالبات خود را بیان کردند+ ویدیو و عکس

نشست مشترک سه نماینده مجلس و ورزشکاران

سمیه رفیعی، علیرضا سلیمی و محمدحسین حسینی بحرینی نمایندگان مجلس شورای اسلامی در سالن اجتماعات دیدارنیوز با تعدادی از مربیان، باشگاهداران و پیشکسوتان ورزش در رشته‌های رزمی، دیدار و گفت‌وگو کردند.
اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
مدیرکل زندان‌های فارس اعلام کرد:

آزادی ۶ زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت دو خیر شیرازی

مدیرکل زندان‌های فارس اعلام کرد که با پیگیری انجام شده توسط ستاد دیه استان تعداد ۵ زندانی مرد و یک زندانی زن محبوس در زندان مرکزی با پرداخت مبلغ بدهی از سوی دو نیکوکار شیرازی آزاد شده و به آغوش خانواده‌های خود بازگشتند.

کد خبر: ۴۱۳۷۲
۱۵:۱۲ - ۲۱ آبان ۱۳۹۸

آزادی ۶ زندانی جرائم غیرعمد با مساعدت دو خیر شیرازی

دیدارنیوز ـ اسحاق ابراهیمی سه‌شنبه ۲۱ آبان در جمع خبرنگاران گفت: دو خیر شیرازی با پرداخت مبلغ ۲۱۶ میلیون ریال معادل ۲۱ میلیون و ۶۰۰ هزار تومان بدهی ۶ زندانی شرایط آزادی آن‌ها را فراهم کرد. 
 
او گفت: خیرین که نمی‌خواستند نام آن‌ها فاش شود با نیت رضای خدا و کمک به کاهش آسیب‌های اجتماعی با حضور در زندان مرکزی و بررسی پرونده‌ها، پرداخت بدهی این زندانیان را متقبل شدند.
 
مدیرکل زندان‌های فارس ادامه داد: ستاد دیه استان پذیرای مساعدت خیرین نوع دوست و دلسوز استان برای جذب کمک‌های آن‌ها به منظور آزادسازی زندانیان جرایم غیرعمد است.
 
ابراهیمی یادآور شد: ستاد دیه استان فارس با شماره حساب ۱۰/۱۱۹۹۱۱۹۹ نزد همه شعبه بانک ملت و شماره کارت بانکی ۶۱۰۴۳۳۷۷۷۰۰۳۰۹۶۱ آماده دریافت کمک‌های نقدی خیرین در امر آزاد سازی زندانیان جرایم غیر عمد استان فارس است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی