تیتر امروز

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ
دیدار بررسی می‌کند

اقتصاد، جامعه و مرگ، سه حلقه گمشده در جنگ

موضوعی که در میان بروز پدیده جنگ کمتر به آن توجه می‌شود، تاثیرات اجتماعی آن است، از این رو از چند قرن پیش جامعه شناسان توجه ویژه‌ای به این موضوع داشته و نظرات متفاوتی را بیان کرده اند که در این...
حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ گانتس: خودمان زمان و شیوه پاسخ را تعیین می‌کنیم

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
تراکتور، قربانی صدرنشینی سپاهان شد؛

استقلال، آقای گل!

آبی‌ها در حالی با ۲۱ گل زده در صدر جدول گلزنی ایستاده اند که تیم‌های دیگر فاصله زیادی با آن‌ها دارند. حضور شیخ دیاباته و مهدی قائدی در رده دوم جدول بهترین گلزنان نیز خبر خوش دیگری برای هواداران آبی است و نشان می‌دهد که فیل و فنجان این تیم حسابی با هم هماهنگ شده اند!

کد خبر: ۴۰۶۶۸
۱۸:۰۵ - ۱۴ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: در دومین روز از مسابقات هفته دهم لیگ برتر فوتبال ایران دو بازی مهم و جذاب در ورزشگاه آزادی و استادیوم نقش جهان، هواداران فوتبال را به وجد آورد و صدر جدول را موقتا زیر و رو کرد. بعد از برد مهم پرسپولیس در فولاد آرنا، استقلال هم در ورزشگاه آزادی دیگر تیم خوزستانی لیگ را با نتیجه ۵ بر صفر شکست داد تا معلوم شود موتور خط حمله این تیم راه افتاده است.
 
 
استقلال، آقای گل!

استقلال در همان ۲۵ دقیقه نخست بازی موفق شد چهار بار دروازه صنعت نفت آبادان را باز کند در حالی که دو مهاجم و دو مدافع این تیم نامشان در لیست گلزنان بازی ثبت شد. دانشگر خیلی زود و روی اشتباه سالاری دروازه بان نفت آبادان به گل رسید و پس از او شیخ دیاباته، قائدی و وریا غفوری هم گل زدند. آبی‌ها در نیمه دوم هم توسط مدافع چپ شان یعنی میلیچ به گل پنجم رسیدند تا موقعیت خود را به عنوان گلزن‌ترین تیم لیگ برتر تا این هفته تثبیت کنند. آبی‌ها در حالی با ۲۱ گل زده در صدر جدول گلزنی ایستاده اند که تیم‌های دیگر فاصله زیادی با آن‌ها دارند. حضور شیخ دیاباته و مهدی قائدی در رده دوم جدول بهترین گلزنان نیز خبر خوش دیگری برای هواداران آبی است و نشان می‌دهد که فیل و فنجان این تیم حسابی با هم هماهنگ شده اند! استقلال پیش از بازی‌های باقی مانده هفته دهم تا رتبه سوم جدول بالا آمده است، اما شهر خودرو با دو بازی کمتر بیخ گوش آبی هاست.

در اصفهان نیز بازی مهم و تعیین کننده سپاهان و تراکتور با برد دو بر صفر زرد‌ها همراه بود و سومین شکست پیاپی باشگاه تبریزی را رقم زد. سپاهان اگر چه برتری محسوسی نسبت به تراکتور نداشت، اما به واسطه قدرت سرزنی کیروش استنلی و سجاد شهباززاده توانست اقتدار خود را به رقیب تبریزی اش دیکته کند. تراکتور هم می‌توانست در این بازی به گل برسد، اما پیام نیازمند سد محکمی در برابر فرصت‌های خوب تراکتوری‌ها بود.

سپاهان حالا با ۲۲ امتیاز در صدر جدول لیگ قرار دارد، اما اگر شهر خودرو بازی این هفته اش را ببرد و بازی عقب مانده اش را نیز با پیروزی پشت سر بگذارد، تا صدر جدول بالا خواهد آمد، اتفاقی که با توجه به شرایط چندان هم دور از ذهن نیست. به هر حال هفته دهم لیگ برتر فرصت خوبی برای دو تیم پرطرفدار پایتخت ایجاد کرد که بتوانند دوباره در قامت مدعی قهرمانی ظاهر شوند.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
نظرات بینندگان
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی : ۰
غیر قابل انتشار : ۰
سالازار اسدي
|
United Arab Emirates
|
۰۳:۱۴ - ۱۳۹۸/۰۸/۱۵
0
0
همه اركان بأشگاه استقلال ،بازيكنان، كادر فني، كادر پزشكي ،كادر تداركات و هواداران ،وظايف خودشان را به بهترين شكل ممكن انجام ميدهند، الي كادرمديريتي باشگاه استقلال تهران.
اقاي استراماچوني اثبات كردن كه داراي پِرنسيو خاصي هستن، اثبات كردن بيخود و بي جهت حرفي رو نميزنن. اقاي فتحي ،سرمربي تيم ١٤ روز زمان دادن كه مشكل مالي بازيكنان را حل كنيد ، لطفا اگر توانايي حل اين مشكل بررگ را نداريد ، با ي خداحافظي هواداران رو خوشحال كنيد
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی