تیتر امروز

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق

هشدار فرمانده ارتش به تل‌آویو پس از حادثه اصفهان/ واکنش بلینکن/ شعار مرگ بر اسرائیل و آمریکا پس از نمازجمعه

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!
افاضات اضافه

به ما رعایا ربطی ندارد، شما بکنید!

در هفته‌ای که گذشت، عوام‌الملک به مسایل مهم و حساسی چون موی نسوان پرداخته و درباره حوادث اخیر در کشور گفته ما عوام، رعیتی بیش نیستیم و نباید این را فراموش کنیم.
استاندار آذربایجان شرقی:

تعادل نسبی در قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار ایجاد شده است

استاندار آذربایجان شرقی با بیان اینکه تعادل نسبی در قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار ایجاد شده است، گفت: همدلی و هماهنگی دستگاه‌های اجرایی و نظارتی در این حوزه، باعث شده نسبت به سال‌های گذشته، شاهد کمترین مصادیق گران‌فروشی، احتکار و اخلال در بازار استان باشیم.

کد خبر: ۴۰۲۹۳
۱۰:۴۲ - ۱۲ آبان ۱۳۹۸

تعادل نسبی در قیمت کالا‌های اساسی مورد نیاز مردم در بازار ایجاد شده است

دیدارنیوز ـ محمدرضا پورمحمدی در جلسه کمیسیون تنظیم بازار استان، بر انتقال اخبار خوب و امیدبخش مبارزه با فساد به مردم تأکید کرد و افزود: متناسب با کاهش قیمت کالا‌های اساسی و مواد اولیه، تولیدکنندگان نیز باید کاهش قیمت تمام‌شده در محصولات تولیدی خود را رعایت کنند.
 
وی بر تشدید نظارت بر قیمت کالا‌های اساسی توسط دستگاه‌های نظارتی استان تأکید کرد و گفت: دستگاه‌های مسئول، نتیجه نظارت و کنترل خود در بازار را به مردم اطلاع‌رسانی کنند.
 
پورمحمدی به نقش تحریم‌ها در وضعیت بازار کشور نیز اشاره کرد و افزود: به‌رغم شوک اقتصادی پس از اعمال تحریم‌ها، تدابیر مسئولان و همراهی مردم باعث کاهش مشکلات اقتصادی در کشور شده و امیدواریم این روند روز به روز با قدرت بیشتری ادامه یابد.
 
استاندار آذربایجان شرقی با تاکید بر "خرید به اندازه مصرف" از سوی مردم، عنوان کرد: این موضوع باید بیش از پیش مورد توجه خانواده‌ها قرار گرفته و از توان مطبوعات، رسانه و سایر ابزار‌ها و اقدامات فرهنگی در این زمینه استفاده شود.
 
پورمحمدی در بخش دیگری از سخنان خود اظهار داشت: هیچ گونه نگرانی از بابت تامین میوه شب عید و کالا‌های اساسی در استان نداریم و دستگاه‌های مسئول باید تدابیر لازم نسبت به تهیه و توزیع نیازمندی‌های مردم را اتخاذ کنند.
 
به گزارش روابط عمومی استانداری آذربایجان شرقی، در این نشست گزارشی از تغییرات قیمتی و روند نظارت بر تهیه و توزیع کالا‌های اساسی و همچنین وضعیت تولید و توزیع برخی از مواد غذایی ازجمله گوشت و تخم‌مرغ توسط مسئولان امر ارائه شد.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی