تیتر امروز

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد
تنش میان ایران و اسرائیل پس از حمله تروریستی دمشق (بروزرسانی می‌شود)

نتانیاهو می‌خواهد آمریکا را وارد تقابل با ایران کند/ اردوغان در استانبول با رهبر حماس دیدار کرد

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شنبه شب ۲۵ فروردین‌ماه حملات گسترده پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام...
شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش
یادداشت اختصاصی دیدار؛ چالش ایران و اسرائیل از زاویه‌ای دیگر

شاخه‌های زیتون از میان زبانه‌های آتش

برخی حقایق، معادلات، ملاحظات، مراودات و هماهنگی‌های خاص بین‌المللی در میانه‌های آتش بین ایران و اسرائیل، جان مایه یادداشت اسفندیار عبداللهی است که آینده روابط ایران با آمریکا و اسرائیل را تصویر...
اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

اسپانیا، رفت و برگشت در دویست و پنجاه صفحه

ارزاقی، رمان‌نویسی است که از ابتدا درد و دغدغه مهاجرت داشته و در تک‌تک آثارش این دغدغه‌مندی ملموس است؛آنچه می‌خوانید توضیحی است که حامد شجاعی بر سفرنامه این نویسنده نوشته است.
"دیدارنیوز" به بهانه پایان هفته نهم لیگ برتر بررسی کرد؛

بهار استقلال در پاییز تبریز!

News Image Lead

آبی‌ها با این سه امتیاز شیرین به نزدیکی تیم‌های بالای جدول رسیدند و اگر همین روند را حفظ کنند احتمالا تا قبل از پایان نیم فصل نخست، در جمع سه تیم بالایی قرار خواهند گرفت.  

کد خبر: ۴۰۱۱۱
۲۱:۲۳ - ۱۰ آبان ۱۳۹۸
دیدارنیوز ـ آرش راهبر: ۶ تساوی و دو برد در نهمین هفته لیگ برتر را شاید کمتر کسی پیش بینی می‌کرد، اما بازی بزرگ تبریز آنقدر هیجان انگیز و فوتبالی بود که تبدیل به نجات دهنده این هفته نیز شد. در تبریز و در ورزشگاه یادگار امام، هجوم پرشور‌ها به سکو‌ها آنقدر سهمگین بود که تراکتور موفق شد اولین گل بازی را به ثمر برساند. محمد رضا آزادی از یک حمله بی محابا و یک کات بک عالی از سوی حاج صفی گل اول بازی را ساخت، اما همین گل، آبی‌ها را از لحاظ روانی آزاد کرد و با انجام یک تغییر در خط حمله و اضافه شدن شیخ دیاباته به خط حمله ناگهان ورق برگشت.

نیمه اول به پایان نرسیده بود که شیخ دیاباته پاس خوبی از قائدی گرفت و آن را با یک ضربه روپای چپ به گل تساوی بدل کرد. تراکتور در نیمه دوم نیز از زیر سایه حملات دامنه دار و باحوصله استقلال بیرون نیامد و در حالی که هواداران در ورزشگاه محو یک بازی جذاب و سریع بودند دوباره شیخ دیاباته به گل رسید.

تراکتور هنوز در گیجی گل دوم استقلال به سر می‌برد که شیخ دیاباته در یک حرکت عمقی، مظاهری را دریبل کرد و سومین گل خود و استقلال را هم زد. ده دقیقه بعد از این گل و در حالی که تراکتور به صورت غریزی و بی محابا به دروازه تیم میهمان حمله برد، محمد انصاری روی یک پاس بلند و زیبا از سوی مسعود شجاعی که از ابتدا هم در ترکیب نبود، گل دوم تراکتور را زد. امید‌ها برای تساوی در حال زنده شدن بود که یک حمله برق آسای دیگر از استقلال شکل گرفت و در ریباند، علی کریمی با شوتی سرکش طاق دروازه تراکتور را فرو ریخت و شاه بیتی بر این غزل فوتبالی نوشت.

بازی استقلال و تراکتور آنقدر فوتبالی و هیجان انگیز بود که خوشبختانه اجازه بروز حواشی ویرانگر و دردسرساز را نداد و هر دو تیم در پایان رفتند تا بهره لازم از این بازی را ببرند و تجربه به دست آمده را بررسی کنند. به گمان کارشناسان، این بازی با اشتباهاتی در ترکیب تراکتور از سوی دنیزلی همراه بود. شاید اگر دژآگه و شجاعی در ابتدا در زمین بودند و سوگیتا هم بیمار نشده بود نتیجه بازی به شکل دیگری رقم می‌خورد، اما هر چه بود این بازی تمام و کمال به سود استقلال تمام شد و مهر تاییدی بر ایده‌های تاکتیکی استراماچونی زد. ارائه یک بازی باطراوت و تهاجمی از سوی استقلال همان چیزی بود که از هفته‌ها پیش به هواداران آبی وعده داده شده بود و حالا در یک بازی حیثیتی و حساس، چهره روشن تری از استقلال مورد نظر استراماچونی به نمایش درآمد.

آبی‌ها با این سه امتیاز شیرین به نزدیکی تیم‌های بالای جدول رسیدند و اگر همین روند را حفظ کنند احتمالا تا قبل از پایان نیم فصل نخست، در جمع سه تیم بالایی قرار خواهند گرفت.
 
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی