تیتر امروز

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم
بررسی موانع تولید در گفت‌وگو با مدیر عامل آریا چوب نفیس آفرینش+ویدیو

اکبر حسنی: بانک‌ها برای تسهیلات تولید هزار بهانه می‌تراشند/ می‌توانستم با پولم دلار بخرم

موانع، مشکلات و کارشکنی‌های مسیر تولید از ثبت درخواست و اخذ پروانه تا وارد کردن سخت افزار و موضوع ترخیص آن در گمرکات ایران در گفت‌وگوی دیدار با یک کارآفرین.
گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
به مناسبت هفته پدافند غیرعامل؛

نشست خبری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین برگزار شد

مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین گفت: در حال حاضر تهدیدات رخ عوض کرده و در حوزه فرهنگی و بیولوژیک با تهدیدات جدیدی مواجه هستیم و یک راهبرد برای آن تعریف شده و دفاع عامل به دفاع غیرعامل تغییر پیدا کرده است.

کد خبر: ۳۹۸۲۴
۱۴:۳۹ - ۰۶ آبان ۱۳۹۸

نشست خبری مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین برگزار شد

دیدارنیوز ـ محمد افشار - مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین - در نشست خبری که به مناسبت هفته پدافند غیرعامل در سالن جلسات معاونت سیاسی استانداری قزوین برگزار شد، اظهار کرد: مطبوعات و فعالان حوزه خبری می‌توانند جریان‌سازی کنند و در جهت ایجاد فرصت‌ها گام بردارند.
 
وی ادامه داد: در حال حاضر در عصر صنعتی و نوینی قرار داریم که در آن تهدیدات متنوع شده است و تا حدی از تهدیدات نظامی فاصله گرفته‌ایم.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین بابیان اینکه در حوزه تهدیدات فناورمحور، جنگ سخت و نرم اقدامات خوبی انجام‌شده است، اشاره کرد: در این برهه از زمان هوشمند بودن تهدیدات از پیچیدگی‌های پدافند به شمار می‌رود که باعث شده تهدیدشناسی برای مردم و مسئولین مهم جلوه کند؛ به همین جهت تلاش می‌شود در کوتاه‌ترین زمان، کمترین خسارت وارد شود.
 
وی عنوان کرد: رهبر معظم انقلاب در هشتم آبان سال ۸۲ این روز را به‌عنوان پدافند غیرعامل نام نهادند و در سال جاری از هشتم تا چهاردهم آبان ماه به‌عنوان هفته پدافند غیرعامل نام گذاری و شعار امسال نیز «پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید و دفاع همه‌جانبه عامل و غیرعامل» انتخاب‌شده است.
 
افشار تصریح کرد: نیرو‌های نظامی، جنگ و تهدید نظامی در انتهای لیست تهدیدات قرار دارد؛ در حال حاضر تهدیدات رخ عوض کرده و در حوزه فرهنگی و بیولوژیک با تهدیدات جدیدی مواجه هستیم و یک راهبرد برای آن تعریف شده و دفاع عامل به دفاع غیرعامل تغییر پیدا کرده است.
 
وی با اشاره به اینکه مقابله با تهدیدات دشمن با گفتمان‌شناسی عمومی و تخصصی برای آحاد مردم و دستگاه‌های اجرایی تبیین می‌شود، خاطرنشان کرد: بیش از ۱۲۰ برنامه برای این هفته در استان در نظر گرفته‌شده است، در روز چهارشنبه زنگ پدافند غیرعامل در مدارس و به‌صورت نمادین در هنرستان شهید چمران نواخته خواهد شد؛ همچنین در این روز اعضای شورای پدافند غیرعامل با امام‌جمعه دیدار خواهند داشت.
 
مدیرکل پدافند غیرعامل استانداری قزوین اضافه کرد: برگزاری ۱۶ رزمایش پدافند غیرعامل، افتتاح چند پروژه از قبیل مراکز داده منابع طبیعی و پروژه‌های آب شرب استان، برگزاری صبحگاه مشترک با حضور نیرو‌های نظامی، همایش استانی پدافند غیرعامل، رزمایش سایبری، رزمایش میدانی، رزمایش سیگنال‌دهی، همایش ملی ارتقا تاب‌آوری در برابر بحران‌های طبیعی و انسان‌ساز و همایش پدافند سایبری از دیگر برنامه‌های هفته پدافند غیرعامل در استان خواهد بود.
 
افشار اعلام کرد: هفته پدافند غیرعامل از چهارشنبه هشتم آبان آغاز خواهد شد و به ترتیب عناوین حفظ سرمایه‌های کشور با مشارکت مردمی، حفظ سرمایه‌های ملی در برابر تهدیدات با خودباوری، صیانت از مردم در برابر تهدیدات دشمن، مصون‌سازی زیرساخت‌های کشور، جامعه سالم و آماده در برابر تهدیدات نوین، استحکام‌بخشی و صیانت از زیرساخت‌های کشور و پدافند غیرعامل، مقاومت و بازدارندگی با رونق تولید و دفاع همه‌جانبه عامل و غیرعامل روزشمار‌های هفته پدافند غیرعامل است.
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی