تیتر امروز

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو
انتقام پس از حمله تروریستی به کنسولگری (این گزارش بروزرسانی می‌شود)

حمله ایران به اسرائیل/ قطر خواستار کاهش تنش‌ها شد/ نگرانی گروسی از درگیری تهران و تل‌آویو

بعد از حمله تروریستی روز ۱۳ فروردین رژیم اسرائیل به کنسولگری ایران در سوریه، که باعث شهادت چند فرمانده سپاه شد، ایران شب گذشته (شنبه ۲۵ فروردین) حملات پهپادی و موشکی خود را به اسرائیل انجام داد.
گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)
مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه

گفتمان نظام سلطه جهانی؛ پاسخ بیژن عبدالکریمی به محمدحسن علایی (قسمت چهارم و پایانی)

در ادامه مناظره متنی محمدحسن علایی، جامعه‌شناس با بیژن عبدالکریمی، استاد دانشگاه درباره «گفتمان نظام سلطه جهانی» که سه قسمت قبلی را در دیدارنیوز خواندید، در قسمت چهارم و پایانی می‌توانید پاسخ...
جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست
کارشناس روابط خارجی در گفت‌وگو با دیدارنیوز، علل و عواقب جنگ بین ایران و اسرائیل را بررسی کرد

جنگ ایران و اسرائیل؛ دور سوم ما را به جا‌های باریکی می‌کشاند/ ژئوپولتیک منطقه به نفع ما نیست

بر خلاف غالب پیش‌بینی‌ها، ایران به اسرائیل حمله موشکی و پهپادی مستقیم کرد، حمله‌ای که ممکن است پیامد‌هایی برای ایران به همراه داشته باشد. آنچه می‌خوانید نظر سید علی بیگدلی کارشناس روابط خارجی...

ترامپ: من خودم یک تیم هستم!

رئیس‌جمهور آمریکا لزوم تشکیل یک تیم حمایتی برای دفاع از وی علیه تحقیقات استیضاح به رهبری دموکرات‌های مجلس نمایندگان را رد کرد.

کد خبر: ۳۹۶۹۱
۱۵:۱۷ - ۰۴ آبان ۱۳۹۸

دیدارنیوز - به نقل از پایگاه هیل، دونالد ترامپ رئیس جمهور آمریکا به خبرنگاران در مقابل کاخ سفید گفت: من هیچ تیمی ندارم. همه درباره تیم صحبت می‌کنند. من به شخصه یک تیم هستم. من هیچ کار اشتباهی انجام نداده‌ام.

این اظهارات به عنوان بخشی از جنجال طولانی مدت علیه تحقیقات استیضاح مطرح شد؛ تحقیقاتی که ترامپ آن را به عنوان یک توافق ساختگی حول محور تماس تلفنی‌اش با رئیس جمهور اوکراین محکوم کرد.

وی همچنین گفت: اگر نتیجه‌ای از این تحقیقات حاصل شود کشور را به یک رکود اقتصادی خواهد کشاند.

ترامپ ضمن زیر سوال بردن اینکه چطور دموکرات‌ها می‌توانند یکی از موفق‌ترین روسای جمهوری آمریکا را استیضاح کنند، گفت: به نظر من اگر این پیگیری موهومات ساختگی که دموکرات‌ها آن را به راه انداخته‌اند نتیجه‌ای داشته باشد شما شاهد یک رکود و کسادی خواهید بود که آمریکا هرگز چنین چیزی را به خود ندیده است.

دموکرات‌های مجلس نمایندگان آمریکا تحقیقات استیضاحی را در خصوص اتهاماتی دال بر اینکه ترامپ با تحت فشار گذاشتن دولت کی‌یف برای تحقیق از رقیب سیاسی داخلی‌اش از قدرت‌اش سوءاستفاده کرده به راه انداختند. تاکنون چندین تن از مقامات سابق دولت واشنگتن در جریان این تحقیقات شهادت داده‌اند؛ شهادت‌هایی که علیه ترامپ بوده‌اند.
 
تأکید ترامپ بر اینکه وی به کمک بیشتر برای مبارزه با تحقیقات استیضاح نیاز ندارد در حالی مطرح شد که بسیاری از اعضای حزب جمهوری‌خواه نسبت به فقدان یک پیام هماهنگ شده کاخ سفید در خصوص این موضوع ابراز خشم و عصبانیت کردند.

کاخ سفید بارها لزوم تشکیل یک اتاق جنگ برای مبارزه با استیضاح را کم اهمیت جلوه داده و تأکید کرده که ترامپ مرتکب هیچ کار اشتباهی نشده است.

استفانی گریشام سخنگوی کاخ سفید روز پنج‌شنبه گفته بود ما نهایت تلاش‌مان را انجام می‌دهیم، ارائه پیام‌های صادقانه کار دشواری نیست اما رئیس جمهور هیچ کار اشتباهی انجام نداده است.
منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی