تیتر امروز

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف
چه کسی رئیس مجلس دوازدهم خواهد شد؟ دیدار گزارش می‌دهد:

گزینه‌های اصولگرا‌های تندرو برای حذف قالیباف

محمدباقر قالیباف گرچه نفر اول انتخابات مجلس دوازدهم از تهران نشد، اما همچنان انتظار دارد که در مقام شیخ مکلای جریان اصولگرا، در جایگاه خود ابقا شود، گزینه‌های دیگری نیز برای ریاست بر مجلس مطرح...
آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار
دیدار نخستین برنامه از "پریسکوپ" را منتشر می‌کند

آینده معماری؛ از دانشگاه تا کف بازار کار

با توجه به طیف گسترده علاقه مندی‌ها در دهه‌های اخیر در زمینه‌های شغلی و به طبع سردرگمی و عدم آگاهی نسل نوجوان و جوان (نسل Z) نسبت به آینده، بازار کار، میزان درآمد، جایگاه شغلی و اجتماعی هر حرفه...
حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم
از چشم جهان (۱۴۶)

حمله اسرائیل به ایران: محدود، اما حاوی پیام مهم

پس از تنش‌های شدید اخیر میان تهران و تل‌آویو که با حمله مستقیم ایران و پاسخ محدود اسرائیل در اصفهان همراه بود، نویسندگان نشریه نیویورک تایمز آمریکا در گزارشی به این موضوع حساس در خاورمیانه پرداختند...

انعکاس برنامه‌های دهه آخر صفر با تلاش بیش از ۱۵۰ نفر در حرم رضوی

News Image Lead

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی از برنامه سازی و انعکاس حداکثری برنامه‌های دهه آخر صفر با تلاش بیش از ۱۵۰ نفر از استودیو‌های حرم مطهر رضوی خبر داد.

کد خبر: ۳۹۵۰۱
۱۱:۲۸ - ۰۲ آبان ۱۳۹۸
 

دیدارنیوز ـ به نقل از مؤسسه رسانه های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی، حمیدرضا طباطبایی گفت: با توجه به پیش رو بودن ایام سوگواری حضرت محمد مصطفی(ص) و سلاله های پاک ایشان امام حسن مجتبی(ع) و همچنین ولی نعمت‌مان حضرت رضا(ع) تدابیر ویژه‌ای جهت انعکاس حداکثری حال و هوای حرم مطهر رضوی و فراهم نمودن بستر زیارت از راه دور برای شیفتگان اهل بیت(ع) از صحن و سرای بارگاه منور رضوی اندیشیده شده است.

 وی افزود: برای برنامه سازی و پوشش برنامه‌های دهه پایانی ماه صفر پنج استودیو و سه واحد سیار بر روی پشت بام‌ها و در داخل صحن‌ها در اختیار شبکه‌های مختلف داخلی و خارجی عضو اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی قرار خواهد گرفت و بیش از 150 نفر اعم از کارگردان، مجری، تصویر بردار، صدابردار و عوامل فنی به پوشش برنامه‌های این ایام خواهند پرداخت که بالغ بر 50 نفر این افراد از مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و بقیه میهمان این مجموعه هستند.

طباطبایی برنامه‌سازی و پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی را دو رویکرد مهم این مجموعه عنوان کرد و گفت: در این ایام بیش از 100 آیتم مناسبتی توسط این مجموعه تولید و در اختیار شبکه‌های مختلف سیما قرار خواهد گرفت.

وی با اشاره به برنامه‌های پیش‌بینی شده در این ایام، گفت: در روزهای پایانی ماه صفر ویژه برنامه‌های «کبوترانه» از شبکه سه، «حریم امن» از شبکه قرآن، «موکب الرضا» از شبکه تهران با تهیه کنندگی مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی و ویژه برنامه‌های«رواق» از شبکه یک، «کوی محبت» از شبکه دو، «جاذبه» از شبکه افق و «موکب الرضا» از شبکه تماشا به صورت مشارکتی تولید و پخش خواهد شد.

مدیرعامل مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی حضور پررنگ شبکه‌های اتحادیه بین‌المللی رادیو و تلویزیون‌های اسلامی را از دیگر اتفاقات رسانه‌ای این ایام عنوان کرد و گفت: شبکه‌های الکوثر، ثقلین، الاهواز، هادی تی وی اردو و فارسی، امیر، النعیم، البینات، کربلا، ثامن، سحر، ولایت فارسی، عربی و هوسا از شبکه‌هایی هستند که در این ایام غالبا یک ساعت از حرم مطهر رضوی پخش برنامه خواهند داشت.

وی افزود: شبکه امام رضا(ع) نیز به زبان عربی و اردو به طور ویژه به تولید برنامه می‌پردازد و برخی شبکه‌های استانی نیز در این ایام ضمن برقراری ارتباط زنده به پوشش برنامه‌های حرم مطهر رضوی خواهند پرداخت.

طباطبایی خاطرنشان کرد: به منظور انعکاس مطلوب‌تر، تمامی تجهیزات و بستر مورد نیاز، توسط مؤسسه رسانه‌های صوتی و تصویری آستان قدس رضوی فراهم شده است تا برنامه‌سازان و میهمانان از شبکه‌های مختلف با کمترین دغدغه در آستان علی بن موسی الرضا(ع) به فعالیت بپردازند.

منبع: ایسنا
ارسال نظرات
نام:
ایمیل:
نظر:
بنر شرکت هفت الماس صفحات خبر
رپورتاژ تریبون صفحه داخلی
شهرداری اهواز صفحه داخلی